AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El teu nom: La nova obra mestra de Makoto Shinkai?

Tot sobre els films i curts que hem publicat. Parlem-ne!
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

El teu nom: La nova obra mestra de Makoto Shinkai?

Entrada Autor: Ereza »

Aprofitant que n'hem llançat els vídeos promocionals avui, creo aquest fil.

Val a dir que em considero un absolut fan de tot el que ha fet aquest home, i després d'"El jardí de les paraules", que em va deixar una mica indiferent (crec que hauria d'haver durat més), espero que aquesta pel·lícula deixi el llistó molt amunt.

Per ara la gent que l'ha vista en parla molt bé, i de fet la puntuació a MyAnimeList és molt bona: https://myanimelist.net/anime/32281/Kimi_no_Na_wa

A jutjar pels vídeos promocionals, l'argument sona molt estil Shinkai. Tenim una més que probable relació amorosa, el component de l'espai (amb el cometa), i de ben segur que hi farà sortir algun tren (em sorprendria que no fos així). L'estil visual és espectacular com en totes les produccions de Shinkai.

Veurem com acaba sent la pel·lícula, em moro de ganes de veure-la! :-D

Hi ha algun altre fan d'en Shinkai llegint això? Què n'opineu?
Imatge
Respon