AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Kanon 2006 - 21 - Rondó sense tu ~rondó~

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Kanon 2006 - 21 - Rondó sense tu ~rondó~

Entrada Autor: Ereza »

Depèn del nombre de llavors, sangoneres, i de la xarxa on estigui connectat. Vaig sempre amb portàtil, jo, i vaig mutant de xarxes pels diferents veïns xDD Però a la casa del poble, si el torrent té una "salut" bona, en una hora com a molt el tinc baixat. Per cert, tinc línia amb 1 MB de baixada.

I tinc paciència i una cosa que poca gent fa (per sort no tothom): no deixo de compartir fins que tinc un ràtio d'1.2 com a mínim :malvat:

Oi que el Pando no diu res de ràtios? M'hi jugo alguna cosa que deu fer servir alguna trampa per només sangonejar i no pujar res a ningú. Sent com són de caparruts els del Pando, no m'estranyaria.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Kanon 2006 - 21 - Rondó sense tu ~rondó~

Entrada Autor: shaidarol »

mmm aconseguirem treure Kanon 2006 abans que es converteixi en Kanon 2008? :haha: :haha:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Kanon 2006 - 21 - Rondó sense tu ~rondó~

Entrada Autor: anuskyna »

shaidarol ha escrit:mmm aconseguirem treure Kanon 2006 abans que es converteixi en Kanon 2008? :haha: :haha:

JAJAJAJA, Ereza!!!!
Que no t'aburreixes encara? A veure quan acabes ee xDDD
Imatge
.tanakame. <3
Respon