AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Nova pàgina web!

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Nova pàgina web!

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Ja feia temps que jo, l'Ereza, venia pensant de refer la pàgina web de CatSub, bàsicament per desfer-me del PostNuke i ja de passada crear la meva primera pàgina en PHP, XHTML i CSS, i que seguís els estàndards al peu de la lletra.

Doncs bé, aquí en teniu el resultat! Per cert, el disseny és exclusivament fet per la znake, jo només m'he limitat a codificar-lo (o sigui, que si no us agrada, queixeu-vos a ella, i si falla, queixeu-vos a mi xD).

La idea d'aquesta reforma ha estat fer la web més simple i facilitar les tasques d'administració (amb la web anterior era un pal llançar un capítol). Així, només queden vives les notícies, les seccions de les sèries i la part dels últims llançaments. La part d'usuaris queda centrada únicament en el fòrum, que per cert, també és nou (l'última versió del phpBB3, que va sortir precisament ahir, i que encara cal acabar de traduir).

En fi, això és tot. Esperem que us agradi la nova web, ara a veure si hi ha nous llançaments! ò_ó

I per cert, acceptem crítiques, suggeriments i tot el que faci falta. Si creieu que alguna part es podria millorar... Endavant, comenteu!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: znake »

Per mi la web a quedat perfecte dintre del que cap, només em desagrada el forum, perquè és poc colorit u__u A més, aquest tampoc té lo de resposta ràpida ó_____ò

Podries posar captures dels canvis de disseny de CatSub xDD

T'ha quedat molt bé tot, gràcies u/////u
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: shaidarol »

M'encanta la pagina de noticies! El forum... no tant xD almenys la pagina d'inici, despres dins dels temes m'agrada més ara que abans. Merci ereza ^__^
Imatge
Imatge
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

sta vien el cambio, me gusta
aunke no stoi acostumbrado en el foro, a ke el avatar i eso ste a la derecha, xo tp importa demasiado...
i tb otra cosa ke me fijao eske ara se podra poner imagenes mas grandes sin ke desencuadren la pag :p
ah! i tp me gusta ke cuando le doi a un link ke un usuario a puesto en un post, en lugar de abrirse una nueva ventana con la direccion, se actualice la del foro i tenga ke darle acia atras xa volver a él... sí, es una tonteria, xo es molesto
vueno voi a ver ke mas cosas encuentro, ke ya es la 3ª vez ke edito ste mensaje :S
bona feina nois!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re:

Entrada Autor: Ereza »

griever ha escrit:i tb otra cosa ke me fijao eske ara se podra poner imagenes mas grandes sin ke desencuadren la pag :p
Aquest va ser el motiu pel qual no vaig decidir posar-lo incrustat a la web com estava abans sinó deixar el fòrum solet xD
griever ha escrit:ah! i tp me gusta ke cuando le doi a un link ke un usuario a puesto en un post, en lugar de abrirse una nueva ventana con la direccion, se actualice la del foro i tenga ke darle acia atras xa volver a él... sí, es una tonteria, xo es molesto
Sempre el pots obrir en una pestanya nova amb el botó del mig del ratolí... ._.

Vinga, més coses! ò___ó
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: shaidarol »

Be doncs, posats a queixar-nos... xD A mi m'anava molt bé que a l'antic forum a la part d'abaix hi havia un boto que et permetia tornar a l'index del forum, i ara només hi ha per tornar al subforo del tema en el que estàs navegant, i has de tirar cap adalt epr poder fer-ho, però apart d'això... nose, de moment res mes xD

PD: M'agrada molt com posa que algú està online :D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:A mi m'anava molt bé que a l'antic forum a la part d'abaix hi havia un boto que et permetia tornar a l'index del forum, i ara només hi ha per tornar al subforo del tema en el que estàs navegant, i has de tirar cap adalt epr poder fer-ho, però apart d'això... nose, de moment res mes xD
Només és acostumar-se a apretar a la fletxeta petitona que hi ha sota al nick a la dreta que et puja amunt i apretarli al logo.

Vull les emoticones dels gats o cebolletes aquelles!! u___u
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:Be doncs, posats a queixar-nos... xD A mi m'anava molt bé que a l'antic forum a la part d'abaix hi havia un boto que et permetia tornar a l'index del forum, i ara només hi ha per tornar al subforo del tema en el que estàs navegant, i has de tirar cap adalt epr poder fer-ho, però apart d'això... nose, de moment res mes xD
Eh... A baix de tot hi posa "Índex dels fòrums | Subscriu-me al tema | Afegeix el tema als marcadors"... Prova de fer clic al primer d'aquests enllaços ò______ó
znake ha escrit:Vull les emoticones dels gats o cebolletes aquelles!! u___u
Si em passes el que vols exactament, les poso n.n
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: shaidarol »

Ereza ha escrit:
shaidarol ha escrit:Be doncs, posats a queixar-nos... xD A mi m'anava molt bé que a l'antic forum a la part d'abaix hi havia un boto que et permetia tornar a l'index del forum, i ara només hi ha per tornar al subforo del tema en el que estàs navegant, i has de tirar cap adalt epr poder fer-ho, però apart d'això... nose, de moment res mes xD
Eh... A baix de tot hi posa "Índex dels fòrums | Subscriu-me al tema | Afegeix el tema als marcadors"... Prova de fer clic al primer d'aquests enllaços ò______ó
Dish, es veritat, no ho havia vist xD Merci ^^ El que si que no m'agrada és que el color de quan hi ha un tema nou no es diferencia gaire del blau dels temes no nous
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Ereza »

Per cert, aquest matí he afegit RSS a la pàgina principal, així als dropos com jo ja no els caldrà visitar la pàgina principal per saber si hi ha novetats.
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Zierbo »

Ah! Qué ruc... encara no havia opinat, jo xD

Psee... costa acostumar-s'hi, i el panda em va escoltar amb les 4 nenes fixes que et cridaven un ou l'atenció xD

Però està molt molt molt rebé, i més propi de l'any 2007 en què estem. Molt ben fet ^^ Ara pandet ja pots estar per nosaltres al msn, ja no tens excusa de "estic fent Catsub i.i

Mwahaha és broma n_n
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: znake »

Zierbo ha escrit:i el panda em va escoltar amb les 4 nenes fixes que et cridaven un ou l'atenció xD
Si no t'agraden, et baixes el firefox i bloquejes la imatge (collej) Que tens que llegir a la pàgina principal apart de les noticies? .__. Lo que molesta son bajanades >_> Un que porta aquí molt temps no li interesa veure quines son les sèries acabades >_> I normalment un que entra a una pagina baixa directament cap abaix per mirar per sobre les noticies, vaja, és el que faig en totes les webs.
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Zierbo »

M'encanta perquè les opinions te les respecten, i la teva integritat física està assegurada.

Després quan jo dic de fer un cop d'estat a escala mundial i em pegues... ja ho entenc, la qüestió és pegar-me... t'agrada pegar-me, oi? T___T

Vindràs avui a l'orxateria ? :D
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: znake »

Zierbo ha escrit:Després quan jo dic de fer un cop d'estat a escala mundial i em pegues... ja ho entenc, la qüestió és pegar-me... t'agrada pegar-me, oi? T___T
Exactament :he:
Zierbo ha escrit:Vindràs avui a l'orxateria ? :D
No, tinc que anar a la peluqueria i a agafar uns catàlegs de Japó.. Quan el Shaida faci la classe de japonès aquella, quedem a l'orxateria i que ens ensenyi :O
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Zierbo »

Seeeeh :he:
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: shaidarol »

xD ja us n'ensenyaré, ja, que començo dilluns! Tot i que ahir em van trucar per dir que havia de fer l'ingres pel curs com a màxim avui!!! I clar, els bancs tanquen a les dues i jo treballo pel matí, així que he hagut de correr buscant un banc de sabadell per poder fer l'ingres en metalic (a sobre no ho podia fer per transferencia ¬¬). En fi, un caos xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Spike »

Uóó! Impressionant la nova pàgina!
Veig que el Panda em va fer cas al dissabte i l'ha acabat aviat.

Què dius shai, que fas un curs de japo?! Ja me n'ensenyaràs a mi també algun dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: shaidarol »

Be. tampoc crec que aprengui gaire cosa, perque nomes dura una setmana xD (be, en realitat dura 4 setmanes però a partir de la segona fan el curs pel mati així que no el podré fer), ja li diré al panda que t'envii els apunts quan els ensenyi a ells xDDD

Per cert, he vist que amb el nou fòrum hem perdut els nostres rangs personalitzats :plora:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:Per cert, he vist que amb el nou fòrum hem perdut els nostres rangs personalitzats :plora:
Sí, aquest matí m'hi he fixat. Procedeixo a arreglar-ho ò.ó

EDITO: Fet!
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Re: Nova pàgina web!

Entrada Autor: wolffan »

Hola nois!!!!

:P a arran del mail del ereza torno a passar-me per aki :P. La nova web ta bé, molen les "enganxines" akestes k li has posat a la web.

No he desertat, simplement que tenia moltissima feina de la uni, a més habia pillat un curro, i em fotia mandra posar-me a llegir tots els missatges k tindria, po weno he entrat i he vist k tots em surten com a llegits XD.

Seguirem per aki :-D
Respon