AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les aparences enganyen (o no)

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Les aparences enganyen (o no)

Entrada Autor: Notícies CatSub »

L'inici de l'activitat del fansub s'està allargant una mica massa, aquests en són alguns motius:
1. La meva connexió és un mòdem de 56k, o sigui que per baixar vídeos i tal ho tinc complicat. Amb una mica de sort aviat arribarà l'ADSL al meu poble.
2. A causa d'això vaig decidir fer un intercanvi de CDs amb l'uZiel (ell m'envia els vídeos subtitulats i jo em baixo els originals, els subtitulo i els hi passo). Encara no me'ls ha enviat, o sigui que no puc fer res...
3. He "mig retornat" a l'escena de la traducció de jocs de consola, bàsicament a la traducció al castellà del Chrono Cross, així que ara tampoc presto tanta atenció al fansub (tot i que quan aconsegueixi material m'hi posaré ;)).
4. El dia 15 tornen les classes, així que no tindré gaire temps per dedicar-me a això.
5. Per la tele fan bones sèries i no puc evitar gravar-les i passar-les a CD... així que encara menys temps per dedicar-me a això.

Això no vol dir, no obstant, que el projecte mori, no molt menys (no serà un d'aquells que moren abans de començar, cosa que s'estila molt avui dia xD) Espero que aviat pugui fer alguna cosa, bàsicament perquè em fa molta il·lusió el projecte i m'agradaria que la cosa tirés endavant...

Des d'aquí agraeixo també la col·laboració de tota la gent que ha recolzat el projecte en qualsevol manera :)

Ben aviat tindreu notícies, estigueu-ne segurs :P

Recordeu que qualsevol persona que es vulgui oferir a col·laborar amb qualsevol aspecte del subtitulat pot adreçar-se a mi o deixar un missatge al fòrum
Respon