AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El temps amb tu

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

El temps amb tu

Entrada Autor: Notícies CatSub »

I vet aquí la sorpresa que us teníem preparada per a celebrar el 17è aniversari de CatSub: El temps amb tu!

És el darrer film d'en Makoto Shinkai, autor del famós "Your name" i altres films de renom com "5 centímetres per segon", "Viatge a Agharta" o "Més enllà dels núvols". Aquí en teniu la sinopsi:

Tòquio pateix un episodi de pluges intenses que trastoca la vida de tothom qui hi viu. Sota aquesta pluja eterna, un noi de setze anys, en Hodaka, arriba a Tòquio després d'escapar-se de casa, i acaba treballant en una petita redacció d'articles d'ocultisme. Mentrestant, la Hina, que ha perdut els pares, s'esforça a treballar i mantenir el seu germà petit.

Els destins de tots dos s'entrellacen quan en Hodaka rescata la Hina d'uns homes sospitosos, i decideixen fugir junts. Ben aviat, en Hodaka descobreix que la Hina té un poder misteriós i sorprenent: pot netejar el cel de núvols simplement resant. Amb el temps que hi ha a Tòquio, en Hodaka veu el potencial de l'habilitat i suggereix a la Hina que es dediqui a fer de "noia del bon temps": algú que fa que hi hagi bon temps per a qui ho demani. Al principi, sembla que els va molt bé... Però el poder sempre té un preu...


Per a veure'l o baixar-lo, premeu la icona de la dreta!

Esperem que en gaudiu! Fins al pròxim llançament!
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: El temps amb tu

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Doncs val més tard que no fer-ho mai... Merci pels darrers projectes finalitzats, que no estava al cas ^_^u
I que per molts anys puguem celebrar aquest fansub!! :)

PD: espero que tots estiguem bé de salut. Ànims, que ja queda menys per la normalitat.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: El temps amb tu

Entrada Autor: Ereza »

Moltes gràcies per comentar!!! Per aquí tothom es troba bé, espero que tu també! :)
Imatge
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: El temps amb tu

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Ereza ha escrit: 09/06/2020 a les 12:23 Moltes gràcies per comentar!!!
A tu pel temps que dediques :)
Ereza ha escrit: 09/06/2020 a les 12:23 Per aquí tothom es troba bé, espero que tu també! :)
Sí, tots bé, i que duri. Endavant!
shira-chan
Ocasional
Entrades: 17
Membre des de: 18/01/2011 a les 15:43
Sexe:

Re: El temps amb tu

Entrada Autor: shira-chan »

Apa! Passo per aquí per donar l'enhorabona per la pel·liculassa i em trobo el quart fansuber de Lluna (que va deixar-ho fa una pila d'anys però ens va regalar un tuto de karaokes que encara fem servir) fent-vos la pilota! Que petit i agradable que és el món :) :)
M'ho he passat molt bé mirant la pel·li, i molt contenta de saber que esteu tots bé! Vull més coses de CatSub!

PD: el traductor del flim hauria de cercar els nous diacrítics a l'ésadir, que els té antiquats ;)
(mode xinxona off)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: El temps amb tu

Entrada Autor: Ereza »

shira-chan ha escrit: 27/06/2020 a les 23:53 Apa! Passo per aquí per donar l'enhorabona per la pel·liculassa i em trobo el quart fansuber de Lluna (que va deixar-ho fa una pila d'anys però ens va regalar un tuto de karaokes que encara fem servir) fent-vos la pilota! Que petit i agradable que és el món :) :)
M'ho he passat molt bé mirant la pel·li, i molt contenta de saber que esteu tots bé! Vull més coses de CatSub!
Moltíssimes gràcies per comentar! Aquest món és molt petit però hi ha gent meravellosa! En .:MorPheuS:. ja rondava per aquí anys abans que existís Lluna, hehehe... És un plaer que encara ens visiti! :)
shira-chan ha escrit: 27/06/2020 a les 23:53PD: el traductor del flim hauria de cercar els nous diacrítics a l'ésadir, que els té antiquats ;)
No esmentis el nom del dimoni en aquest fansub! Aquí som fidels seguidors de la religió bibilònica! :malvat:
Imatge
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: El temps amb tu

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Ereza ha escrit: 28/06/2020 a les 01:12 En .:MorPheuS:. ja rondava per aquí anys abans que existís Lluna, hehehe... És un plaer que encara ens visiti! :)
Honor és que em recordeu per coses com el tutorial de karaokes i que em recordeu com a algú útil. :-D
Crec que tota la vida aniré darrere l'anime en català, em sembla una bona manera de fomentar la llengua i, sobretot en el cas dels vostres dos fansubs, de veure obres que d'altra manera és quasi impossible que arribin mai aquí.

Merci als dos!!
Respon