AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

CatSub fa 14 anys!

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

CatSub fa 14 anys!

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Bon dia! Tal dia com avui, fa 14 anys, estrenàvem CatSub amb el primer llançament. Han passat molts anys i continuem treballant lentament, però per sort o per desgràcia continuem aquí.

Durant aquest darrer any de vida hem aconseguit completar per fi les tres sagues de Tales of Symphonia, la minisèrie d'Aiura, estrenar nou manga amb Els déus menteixen, llançar la reedició de 5 centímetres per segon i començar la de Full Metal Panic!, descobrir noves pel·lícules i OVAs com El teu nom, El tifó Noruda, La Marnie dels meus records, Sky Girls (que teníem pendent de temps enrere) i Tamako Love Story, i per últim (però no menys important), la col·laboració amb Lluna Plena no Fansub amb La meva acadèmia d'herois.

Ens hauria agradat dur-vos alguna sorpresa durant el dia d'avui, però finalment no ha estat possible. Ara per ara tenim un equip molt limitat, així que m'agradaria aprofitar per fer l'eterna petició: si ens segueixes i creus que podries ajudar de qualsevol manera a difondre l'anime i el manga en català, fes-nos-ho saber! I si no, sempre pots animar l'equip deixant algun comentari (o queixa!), sigui al fòrum o a les xarxes socials.

Finalment, m'agradaria donar les gràcies a tothom qui ha fet possible que continuem aquí, i en general a tothom qui ha passat per CatSub durant aquests 14 anys. Espero que en siguin molts més!
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: CatSub fa 14 anys!

Entrada Autor: Marcmpujol »

Per molts anys! Llarga vida a Catsub!! :-D
Respon