AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El teu nom - Subtítols

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

El teu nom - Subtítols

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Avui us portem una novetat, però no com havíem previst. Deixeu-me que m'expliqui.

Des que va aparèixer la pel·lícula El teu nom, com a fan de Makoto Shinkai, vaig sentir la necessitat de traduir-la. Ho vaig fer fa mesos, pocs dies després que aparegués la pel·lícula a la xarxa, però no he volgut distribuir-la a CatSub perquè crec que les versions que hi ha no tenen prou qualitat, i la pel·lícula es mereix ser vista amb la màxima qualitat possible. És per això que estava a l'espera que aparegués una versió amb prou qualitat per fer-ne el llançament.

Però això ja no passarà, perquè la pel·lícula ha estat llicenciada per Selecta Visión i serà projectada en català a diverses sales de cinema de Catalunya i de les Illes Balears.

Com que ja teníem la feina feta, hem fet el que ja hem fet en el passat amb altres sèries o pel·lícules: un cop llicenciades, en pengem només els fitxers de subtítols per si a algú li fan servei. Són uns subtítols no definitius, però creiem que suficients per poder gaudir de la pel·lícula sense problemes. Els trobareu a la icona de descàrregues d'aquesta notícia, o bé a la seva secció (cal que expandiu el menú fent clic a "Mostra altres projectes).

Ens agradaria remarcar que, tot i que ja hàgiu vist la pel·lícula o que la preferiu en versió original, si us plau, doneu suport a la versió en català. Aneu al cinema i gaudiu de la pel·lícula en la seva màxima esplendor. És una pel·lícula que s'ho mereix, i és un regal que ens arribi en català!

I tant si l'heu vista amb els nostres subtítols com al cinema, us animeu a comentar-la? ;)
Respon