AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

La meva acadèmia d'herois - 01 (col·laboració amb Lluna Plena no Fansub)

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

La meva acadèmia d'herois - 01 (col·laboració amb Lluna Plena no Fansub)

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Bon Nadal a tothom! Avui el tió ens ha cagat una nova estrena! I no una estrena qualsevol, sinó una nova sèrie fruit de la col·laboració amb Lluna Plena no Fansub! Es tracta de La meva acadèmia d'herois (Boku no Hero Academia), una sèrie de 13 capítols que segur que no us deixarà indiferents.

Cal dir que és un plaer per a nosaltres poder encetar una col·laboració amb Lluna Plena, el fansub en català més prolífic. Esperem dur a bon port aquest projecte i que en vinguin molts més!

Dit això, us deixem amb la breu sinopsi de "La meva acadèmia d'herois":

L'aparició de "peculiaritats", un nou tipus de superpoders, ha anat en augment durant els últims anys, i el 80% de la humanitat té diferents habilitats, com ara la manipulació d'elements o el canvi de forma. La resta de persones no tenen cap poder, i l'Izuku Midoriya és un d'aquests.

Des que era un nen, l'Izuku sempre ha volgut ser un heroi. El seu destí fa que només pugui admirar els herois i prendre'n notes, però sembla que la seva perseverança dóna fruits: l'Izuku aconsegueix trobar-se amb el seu heroi preferit, en Força Plena. Aconseguirà complir el seu somni d'alguna manera?

Esperem que us agradi i que acabeu de passar unes Bones Festes!
Respon