AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
criszero
Ocasional
Entrades: 31
Membre des de: 30/09/2007 a les 00:31

HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: criszero »

Imatge

Ven a celebrar con nosotros la llegada de la primavera al estilo otaku, conciertos, karaoke, DDR, videojuegos, exposición de dollfies, picnic otaku.

Día: Sábado 5 de Abril

Horario: de 11:30h a 21:00h

Ubicación:
Centre Civic Casa Sagniér c/brusi 61

Hanami S.O.S es la actividad que lleva a acabo Brigada S.O.S el 5 de abril, se trata de una pequeña jornada de manga-anime con el aliciente cultural de la celebración del Hanami, el evento se realizará en la planta baja del Centre Civic Casa Sagnier y en els Jardins de Brusi.

Actividades generales:

Os esperamos a todos una cita para celebrar la llegada de la primavera al estilo otaku, todo seguido de estas actividades que se detallan a continuación:

1. Karaoke: Situado en el escenario del exterior, canta las canciones de Opening/Ending de tus series favoritas, así como, de los artistas de jmusic (música japonesa) mas venerados. Y si se te da bien cantar, puedes participar en el concurso de karaoke.

2. Concierto de Fátima Ayats y Bad Luck
: Concierto de la artista Fátima Ayats ganadora del Operación Friki que organizaba minami. Así como Bad Luck. Una nueva banda de inspiración otaku que dará su debut en el evento.

3. Picnic Hanami: Se realizará en els Jardins de Brusi a la hora del medio día y se venderán productos típicos de gastronomía Japonesa (oventos, ramen, onigiris) para poder disfrutar de una emulación de la tradicional fiesta japonesa del hanami.

4. SoftCombat:
Softocambat deporte extendido en los juegos de rol en vivo, consiste en combates con espadas de goma espuma o parecidos restando y sumando puntos por estadística, se habilitará una zona en el exterior.

5. Torneos y partidas libres de videojuegos y de videojuegos musicales:
Torneos y partidas de juegos de lucha, videojuegos basados en anime, (Torneos de Dragon Ball Tenkaichi III y de Smash Brosh Melee) DDR, Taiko.

6. Biblioteca Manga: Zona habilitada con mangas de todo tipo.

7. Exposición de BJD: Exposición de las muñecas asiaticas BJD, a cargo de la asociación catalana de BJD.

8. Juegos de mesa japoneses: Juegos de mesa japoneses: Go, Mahjong, Shogi.

09. Concurso de chistes de chuck norris


Para mas información y horarios http://www.brigadasos.org
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: Ereza »

Molt bé, spammer :-D

Per cert, jo no sé qui s'encarrega de fer els cartells, però si us plau, l'ortografia fa pena! Tant costa escriure coses sense que facin mal als ulls?

Sant Gervasi (si us plau, que això sembla que ho hagi escrit un HOYGAN/HASKOLTIN...)
Plaça Molina

A part de Centre Cívic.

Per contra, el disseny del cartell em sembla molt bo, ja podrien ser així els de Ficomic, que cada any són pitjors.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:Per contra, el disseny del cartell em sembla molt bo, ja podrien ser així els de Ficomic, que cada any són pitjors.
Es com si hagués fet joe l cartell, també hagués tingut faltes d'ortografia xD
criszero
Ocasional
Entrades: 31
Membre des de: 30/09/2007 a les 00:31

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: criszero »

Soy spamer por que no me dáis trabajo en este fansub T.T yo vulia fe lucky star en catala y no em dieu res T.T
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: znake »

algú l'ha de traduir xD Ja tinc traductor de Clannad, però no de Lucky Star. Potser el Morpheus..
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Bé, és que si ens ho prenem amb tanta calma em fa l'efecte que l'AVE haurà arribat a la frontera abans que m'hagis passat els subtítols (i aquells psd, que ja m'ha sortit barba...). :haha: :haha:
Vinga, a veure si em dónes una alegria... :lol:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: Ereza »

znake (al PC del panda): Ui, com que deies que no tenies temps li he passat Clannad (crec) a Ricard_Boada, que mai li hem donat cap feina. Si vols fes Lucky Star tu :girant:
Imatge
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Ereza ha escrit:znake (al PC del panda): Ui, com que deies que no tenies temps li he passat Clannad (crec) a Ricard_Boada, que mai li hem donat cap feina. Si vols fes Lucky Star tu :girant:
Doncs ara m'has fotut una miqueta, perquè ja tenia quasi tots els capítols de Clannad descarregats... A més, em sembla recordar que m'havies dit que estàveu fent a estones Lucky Star... Bé, com sigui. Ja diràs el què.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: znake »

Doncs fes fes, total, encara no li he passat res a aquell tio. Ja li diré que faci Lucky Star xD
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: HANAMI S.O.S 5 de abril Barcelona

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

D'acord, doncs et confirmo que començaré a fer els subtítols de Clannad (tot i que també m'he descarregat Lucky Star, release d'AFK, que ja feia temps que volia partir-me la caixa :haha: :haha: ). A mesura que els vagi tenint, els posaré aquí (si de cas, posa un subfòrum de la sèrie), perquè ja hem tingut alguna mala experiència enviant fitxers per mail... :malvat:
Adéu!
Respon