AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: anuskyna »

Doncs he estat mirant coses i això, que avui he agafat un diari de l'escola que es diu secundèria, i m'he trobat amb una cantant de les Morning Musume, [SAYUMI MICHISHIGE] i me'n he anat a la pàgina de la fundació miró a mirar-ne més coses sobre això i m'he trobat amb que fan un cicle de pel·lícules japoneses subtitulades en castellà.

Notícia original : http://www.bcn.fjmiro.cat/



Cicle de cinema japonès
Abril-maig del 2008

La joventut urbana del Japó viu a cavall entre una tradició cultural mil·lenària i la tecnologia electrònica més avançada, i amb ella apareixen transformacions en els comportaments i les conductes relacionals.

La creació artística jove, que beu d’aquesta diversitat, parteix de la multiplicitat i de la barreja de gèneres: còmics adaptats per al cinema, sèries manga convertides en programes estrella de televisió, fòrums d’internet que adquireixen un ressò popular extraordinari i molt més. El manga i l’anime hi tenen un paper fonamental. De fet, s’han convertit en un fenomen social i actualment tenen un gran seguiment entre els joves.

Tot plegat constitueix un món estètic completament nou, al voltant del quan han sorgit noves aficions i nous protagonismes culturals, tant dins del Japó com a fora.

La programació de la Fundació Joan Miró vol fer-se ressò d’aquest nou fenomen, i per complementar el cicle “Kawaii! El Japó ara” a l’Espai 13, presenta el Cicle de cinema japonès al seu auditori.


Presentadors:
Enrique Garcelán i Gloria Fernández, fundadors de CineAsia

Auditori de la Fundació Joan Miró
Parc de Montjuïc s/n
08038 Barcelona
Tel. (34) 934 439 470
Horari: Els dijous indicats a les 19 h
Entrada: 4 €
Amics de la Fundació: 2 €

Venda anticipada a:
telentrada

Amb la col·laboració de:
Casa Àsia i de CineAsia


Les pel·lícules que hi dónen són:

10 d’abril
Densha Otoko (títol original)
L’home del tren
The Train Man
Estrena a Espanya

17 d’abril
Sekai no chûshin de, ai o sakebu (títol original)
Cridar l’amor, al centre del món
Crying Out Love, in the Center of the World

24 d’abril
Hachimitsu to Clover(títol original)
Mel i trèvol
Honey and clover

8 de maig
Taiyô no uta (títol original)
La cançó del Sol
Midnight Sun

Espero que algú s'animi jo si vosaltres hi aneu, hi vaig, no sembla que estiguin malament les pel·lis, jo de Taiyou no Uta n'he vist el dorama protagonitzat per l'Erika Sawajiri (la prota de 1 litre de llàgrimes [1 rittoru no namida - 1リットルの涙])

Si voleu veure les sinopsis aneu a la pàgina de la fundació miró ;

http://www.bcn.fjmiro.cat/ >> Català >> Activitats >> Cicle de cinema japonès.

Allà os posa les sinopsis i això.

Apaaa adéu ^^
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: znake »

Tinc totes aquestes pelis... Bé, de Sekachu només havia vist mitja serie, la peli no se quina és.
La peli de Densha Otoko... Home, si no has vist la sèrie no sé...
Honey and Clover la tinc però encara no l'he vista, no m'atreu gaire. I Taiyou no Uta li faré veure al panda la pròxima setmana al tren xD
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: anuskyna »

Però ningú s'anima o què?
Jo faig anys el 18 d'Abril per a celebrar-ho almenys, xDD
Ja ho parlarem ^^
Apaaa Bona niiit.
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: znake »

Es que és caríssim, i a sobre per veure una peli que ja l'he vist o ja tinc. Em surt més barat anar al cine amb el Panda fins i tot. A més, a finals de mes hem d'anar a la Japan Weekend. S'han currat tant el cartell que mereixen que hi anem.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Es que és caríssim, i a sobre per veure una peli que ja l'he vist o ja tinc. Em surt més barat anar al cine amb el Panda fins i tot. A més, a finals de mes hem d'anar a la Japan Weekend. S'han currat tant el cartell que mereixen que hi anem.
A mi no em sembla tan car 4 euros... ._. I això de Japan Weekend, què coi és? No serà aquella merda que em vas fer anar una vegada on t'estafaven dos euros per cap, oi? Perquè allà no m'hi veuran mai més en sa vida.
Imatge
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: anuskyna »

Ereza ha escrit:
znake ha escrit:Es que és caríssim, i a sobre per veure una peli que ja l'he vist o ja tinc. Em surt més barat anar al cine amb el Panda fins i tot. A més, a finals de mes hem d'anar a la Japan Weekend. S'han currat tant el cartell que mereixen que hi anem.
A mi no em sembla tan car 4 euros... ._. I això de Japan Weekend, què coi és? No serà aquella merda que em vas fer anar una vegada on t'estafaven dos euros per cap, oi? Perquè allà no m'hi veuran mai més en sa vida.
És veritat, 4 euros només et surt més barat que anar al cinema aquí a Sabadell que et surt la entrada a 6 euros o així (quina estafaaa i a sobre amb les pelis que hi han ara ^_^u ) Home però anar el catsub i això? Al menys ens ho passariem bé ^^

P.D: En què consisteix la Japan Weekend?
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: znake »

Al panda i a mi un dijous ens costa 4,5 euros crec recordar.

Per anar a alguan cosa els de CatSub seria millor anar a la Japan Weekend crec jo. No em penso gastar 4 euros per veure una cosa que ja la he vista o ja tinc, jo sóc molt racana, no em sobra els diners.

Veig que no hi ha gaire gent informada... Em pregunto si hi anirà gaire gent.
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Cicle de cinema japonès. Abirl - Maig 2008

Entrada Autor: anuskyna »

znake ha escrit:Al panda i a mi un dijous ens costa 4,5 euros crec recordar.

Per anar a alguan cosa els de CatSub seria millor anar a la Japan Weekend crec jo. No em penso gastar 4 euros per veure una cosa que ja la he vista o ja tinc, jo sóc molt racana, no em sobra els diners.

Veig que no hi ha gaire gent informada... Em pregunto si hi anirà gaire gent.
Doncs tampoc és mala idea ho dolent es que cau en 29, que és l'aniversari de me germana, però com que segurament no estarà a casa doncs, bueno, ja preguntaré i això ^^
Imatge
.tanakame. <3
Respon