AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

KAT-TUN

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

KAT-TUN

Entrada Autor: znake »

Un altre grup format per Johnny's Entertainment.

MIEMBROS

El nombre del grupo son las siglas formadas por las iniciales del apellido de los miembros.

Imatge
(no em pregunteu qui es qui >_>)

• Kamenashi Kazuya 亀梨和也 - 23 de febrero de 1986

Tiene como apodo Kame. Es un buen bailarín y es el líder.
Kamen era la estrella en Gokusen2 junto a Akanishi Jin, Ganó un premio como mejor actor de soporte masculino.


• Akanishi Jin 赤西仁 - 4 de julio de 1984

Tiene varios apodos. Jin es uno de ellos, pero también está Bakaniski ( baka significa estúpido, ya que casi siempre actúa en forma infantil). Jin es el otro miembro popular. Toca la guitarra y compone canciones para sí mismo y para KAT-TUN.
Protagonizó Gokusen 2 con Kame, Anego y un drama especial llamado Kurismasu Nankka Daikkirai (Odio la navidad).


• Taguchi Junnosuke 田口淳之介 - 29 de noviembre de 1985

Tiene el apodo de Junno. Es el miembro más alto y el bailón. Hace muchas acrobacias en los shows de la banda. Actuó con SMAP miembro de Nakai Masahiro en la película “Mohouhan” y también protagonizó “Ganbatte Ikimasshoi” junto a Nishikido Ryo de NEWS.

• Tanaka Koki 田中聖 - 5 de noviembre de 1985

Le dicen Koki. Es el rapero de la banda, escribe gran parte de las estrofas rapeadas en sus canciones originales, y ha comenzado a escribir sus propios temas rap para su proyecto solista. Koki canta junto a Nakamaru la mayor parte del tiempo, y tienen un grupo de comedia llamada TaNaka.

• Ueda Tatsuya 上田竜也 - 4 de octubre de 1983

Es el miembro fijo y oficial del grupo. Los fans le dicen Ueda y los miembros de la banda lo llaman Tat-chan. Es conocido por sus cambios de imagen constantes, y se le ha criticado mucho por tener su personalidad variable. Está aprendiendo inglés y francés. Toca la guitarra y el piano, le gusta más componer que actuar. Él mismo escribió tanto la música como la letra de su canción solista Love in snow. Es el único miembro de la banda que no ha protagonizado ningún drama.

• Nakamaru Yuichi 中丸雄一 - 4 de septiembre de 1983

Con el apodo Maru, es el miembro mayor de la banda. Está en TaNaka ,la banda de comedia, junto a Koki. Lo que lo caracteriza es la habilidad que tiene para el beatboxing, el cual incorpora a las canciones de KAT-TUN a menudo. Actuó en el drama Kindaichi Shonen no Jikenbo~Kyuuketsuki Densetsu Satsujin Jiken con Kame.

HITÒRIA

Como la mayoría de otros grupos Johnny’s KAT-TUN que no sólo canta y bailan, también actúan y son estrella en anuncios y son uno de los grupos más populares del Japón. Su estreno oficial fue en marzo de 2006 con el single “Real Face”

Antes de formar KAT-TUN, cada miembro perteneció a diversos grupos musicales menores. En 2001, el miembro Koichi Domoto de los KinKi Kids escogió personalmente a 6 miembros de los Johnny’s. para ser sus bailarines secundarios en el programa músical de la cadena NHK. Koichi eligió a Kamenashi, Akanishi, Taguchi, Tanaka, Ueda y Nakamaru y dio el nombre KAT-TUN del grupo.

Inicialmente, KAT-TUN fue el nombre del grupo de bailarines que bailaba con Koichi Domoto. Sin embargo, de alguna forma llamaron tanto la atención que llegaron a ser un grupo sólido.

Su estreno previo fue anunciado el 29 de enero de 2006. Esto era un acontecimiento esperado desde hace mucho tiempo para los miembros y sus fans. Publicaron un single (Real Face), un álbum (Best of KAT-TUN), y un DVD (Real Face Film) el mismo día, el 22 de marzo de 2006.

El miembro Akanishi Jin dejó el grupo temporalmente el 12 de octubre de 2006 hasta su regreso el 19 de abril de 2007 para estudiar inglés en los E.E.U.U. Los 5 miembros lanzaron un solo sencillo (Bokura No Machi De) y un solo álbum (Cartoon KAT-TUN II YOU). Y recientemete Akanishi ya ha aparecido de vuelta con el resto del grupo en el estreno del nuevo sencillo (Yorokobi no Uta).


Aquí deixo un opening del dorama de Sapuri ^^

Videoclip (conté rap)


Opening del Sapuri (sense rap)
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: shaidarol »

A veure, crec que el primer que hauries de fer és una explicació amb esquema i fris històric de qui son Johnyy i sus amigos i tots aquests grups perque amb tant nom jo ja no m'entero de res xDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

Veus??? xD Jo amb KAT-TUN no hi estic familiaritzada...xDD conec alguna cosa però no gaire... voto per una miqueta de informació d'ells! hahaha (I fotoooos *-* xDDD)

Tot i que la cançó no està del tot malament i el que sembla protagonista del dorama aquest és ben maco...xDD necessito una nova sèrie a la que viciar-me, així que consideraré veure-la :D

Algú l'ha vista i em pot dir que tal està??? >.<
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: shaidarol »

Misora Naomi ha escrit:Veus??? xD Jo amb KAT-TUN no hi estic familiaritzada...xDD conec alguna cosa però no gaire... voto per una miqueta de informació d'ells! hahaha (I fotoooos *-* xDDD)

Tot i que la cançó no està del tot malament i el que sembla protagonista del dorama aquest és ben maco...xDD necessito una nova sèrie a la que viciar-me, així que consideraré veure-la :D

Algú l'ha vista i em pot dir que tal està??? >.<
Deu meu, la serp està criant deixebles!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

Es broma xDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

dei...xebles??? T-T OMG...xDDD bueno això tampoc és tant dolent..xDDD a més necessito algú que m'expliqui vida i miracles de KAT-TUN per caure al lado oscuro... *-*

De tota manera tampoc és sa que mi vicii... després deixo la tarjeta de crèdit en coma i no pot ser ._.
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: znake »

Ja he editat amb l'informació ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Ereza »

Uh... Això eren els fòrums de CatSub o m'equivoco i he entrat en uns fòrums de dorames? :-?
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: znake »

Tu a callar, això és un forum i es pot parlar de tot, però si només parlem nosaltres dos que esperes ò_ó Parleu vosaltres en algun altre post relacionat amb catsub :fuet:
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

Ne...T-T pau i amooooor (8) xDDD

A mi el que m'agrada més és en Junnoooo!! me perddd >.<' OMGGGG *-* Digueu-me si no és la cosa més kawaiosa del món... >.< De tota manera els Arashi em segueixen agradant molt més que ells ._. (A més, que hi ha moltes antifans d'Akanishi Jin i això ha portat problemes...)

Hauriem de fer una enquesta *-* quin Johnny voldries per passar una nit amb tu¿?.. xDDDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: znake »

Imatge
Aquest? o___o No li veig res Kawaii :-O

Però no ho entenc, el Jin aquest (poso foto sota) sortia en un video al youtube on el Jun i en Jin es divertien, pe`ro no sé que es deien :o Que ha fet el Jin aquest?
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

Doncs a mi m'encanta! hahaha tinc el gust... raro? xDDD

Es divertien?.. si de cas has vist un video on discutien! hahaha no es porten gaire bé...xDDD però em penso que és culpa d'en Jun que li té jugada :-x almenys pel que tinc entés... de tota manera, a mi el Jin aquest no m'agrada xDD

En Jun és millor encara que li agradi discutir xD (perquè li agrada xD hahaha per això el deixen les novies xD)
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: znake »

Ah, han tingut novies? :o Jo pensava que serien gays... :-? Cuantes ha tingut? :he: no n'hi han fotos ni noms? :he:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Ereza »

Jun, Jin, Juno... Tots es diuen semblant? Ja podrien ser més originals xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

Al principi lia bestant això dels noms xD però quan siguis fan ja no et preocuparà...xDDD

No són gays! xD o almenys no els convé que ho siguin pel negoci xDDD el que facin a esquenes de la premsa... és una altra cosa...:P (a més, hi ha molts rumors que apunten a que l'Ohno, encara que no ho sembli, ho és xD)

Doncs de novies que ha tingut no en sé massa... xDD només us puc assegurar que ha estat amb la Keiko Kitagawa.. Aquí la foto:

Imatge

És maca ^////^
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Ereza »

Misora Naomi ha escrit:Al principi lia bestant això dels noms xD però quan siguis fan ja no et preocuparà...xDDD
Tinc coses millors a fer que ser fan d'algú ò___ó
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:Uh... Això eren els fòrums de CatSub o m'equivoco i he entrat en uns fòrums de dorames? :-?
Bona pregunta. Per mi que la serp i la naomi (per cert, benvinguda!) s'han aliat per convertir el fòrum de catsub en un fòrum de parlar de nois i dorames.
Segueixo dient que NO sóc aficionat a cap de les dos coses, sobretot a la primera.
Ereza ha escrit:Tinc coses millors a fer que ser fan d'algú ò___ó
Però que no ets fan del Miyamoto?
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:Tinc coses millors a fer que ser fan d'algú ò___ó
Però que no ets fan del Miyamoto?
No, no, no sóc fan seu, sóc un fidel de la seva religió, ja se sap, ell és Déu...
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

Això és més o menys el que senten les fans de KAT-TUN (o de qualsevol Johnny xD) pels seus idols xDDD (una admiració extrema..xDDD)

Encara que la meva deessa és la Rina peti qui peti xDDDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Spike »

Misora Naomi ha escrit:Encara que la meva deessa és la Rina peti qui peti xDDDDD
En efecte, jo la tinc per allà al meu top 5.

Però res millor que unes bones cançons de la MAKI, vocal de High and mighty color, i protagonista de la pel·lícula Kimi ga wazurenai (més o menys) de la qual no en sé res.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: KAT-TUN

Entrada Autor: Misora Naomi »

OMG! que maca que és la MAKI ^^ em recorda una miqueta a la Aya Kamiki, oi??

Imatge

La coneixeu? ^^ És una de les promeses de Giza i un dels monuments de visita obligada si mai vaig a Japó xDDDD

Per cert! ^^ moltes gràcies per la benvinguda Spike! ^^ Intentaré no parlar tant dels Johnny's... T_T xDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Respon