AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Algú sap ON aprendre japonès?

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Misora Naomi »

Ne...

Doncs això xDD m'agradaria preguntar-vos si coneixeu alguna acadèmia o particular que ensenyi japonès (si pot ser a prop de Girona...) perquè hi estic realment interessada! >.<' ja que com a autodidacta... no funciono xDDD no tinc prou força de voluntat ni prou constància... així que necessito algú que em faci anar dreta >.<'

De moment només conec l'EOI de Barcelona (que sembla que aquest estiu ha suspès les classes de japonès, oi?) i la Nippònia de Girona (però els horaris no em són convenients...)

Algú sap d'algun altre lloc de fiar??? ;-) O en sap prou per fer-me classes? hahaha xD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: znake »

El que sap més japonés de tots és el Spike. No em parla en japonès per criticar-me mentres jugava a la wii? ò_ó

D'escoles... Mai n'he buscades direccións, perquè ma mare sempre diu: "Para que vas a pagar 200 euros para unas clases de japonès si por aquí te eneñan gratis!" Se suposa que hi ha un lloc on t'ensneyen gratis diversos idiomes, si, però japonès com vols que hi sigui? Només estara el xino, l'arab, etc ¬¬
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Ereza »

En Shaidarol aquesta setmana crec que feia un curset de la UB (o la UAB o no sé quina, alguna universitat de Barcelona xD). Es veu que són 4 setmanes, tot i que deia que només li anava bé fer-ne una. El que no sé és si ja ha començat, suposo que sí... u.u Potser l'any que ve el tornen a fer, no sé. De Girona he mirat pel Google i he trobat una particular (és el segon resultat si busques "japonès girona") i la Nipponia que dius ó.ò Però jo sóc de Lleida, o sigui que de poc et puc ajudar xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: znake »

Lo del Shaida va començar el dia 2, i és imposible per una persona normal fer allò. Se suposa que et fiquen un muuunt de materia en 4 hores al dia, veient lo quefas cada dia és imposible fer les 3 setmanes que fan de japonès. No som maquines ~.~
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Misora Naomi »

OMG >.< que macos! ^^ merci per haver buscat info~

És una llàstima que ja hagi començat això del japonès intensiu... :-( Em penso que és el que necessito per aprendre'n d'una vegada xDD la llàstima és que sóc d'un poble marginat de Girona xD així que no podria anar fins a Barcelona cada dia.. a més, jo matinar como que no xDDDDD

He mirat això que deies del particular del Google i em penso que trucaré per demanar informació... mai sigui dit que no ho he intentat xDDD Girona city també em cau força lluny però bé... tocarà fer el sacrifici tard o d'hora xD

Home doncs estaria bé que ensenyessin japonès gratis, oi? xDD o almenys que hi hagués més acadèmies ._. tires una pedra i et surt una acadèmia d'anglès... val que és més útil però els frikis som molts!!! T-T
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: shaidarol »

El curs ja l'he començat, la veritat és que està bé però clar, cal ficar-hi colzes i jo els matins treballo aixi que he d'estudiar per la nit, i divendres tinc l'examen, voi a moriiiiiiir T__T Però en sèrio, el curs està molt bé i el profe és un lolazo total xDDD

El fan a la UPC profes del Cercle d'Estudis Orientals (a més, també és profe de l'Escola Oficial d'Idiomes), i dura 4 setmanes però només la primera la fan per la tarda, així que...

A veure, a Barcelona a la Casa d'Àsia també feien cursos de japonès, però ni idea d'horaris ni preus, i sé que a la UB, l'EIM (escola d'idiomes moderns) te també cursos de japonès tot l'any i també intensius de juliol (jo allà vaig fer xinès i a la classe del costat feien japonès), però clar, tot això és a barcelona, per altres bandes npi xDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Misora Naomi »

Sí??? :) Quina envejaaaa T-T per què ho he preguntat abans? ._. I quan acabeu el curs, us donaran algun títol o algo?? ^^ (Tot i que només conec el Nôken i em penso que és al desembre >.<')

He trucat a la noia aquella de japonès de Girona i ningú m'ha agafat el telèfon.. que mal ._. després ho tornaré a provar ^^

Pfff...:( És que tot està a Barcelona.... tot i que pel que veig hi ha moltíssima cosa xDDD Quina sort pels que hi podeu anar xDD de tota manera, buscaré informació online a veure si encara estic a temps d'apuntar-me a alguna cosa!! ^^ Espero que hi hagi grups per nivells i tal... una vegada em van explicar que una acadèmia va posar tots els estudiants de japonès en una mateixa classe... sense importar el nivell xDDD ningú va aprendre res ^^U

Gràcies per la info!!! :oops:
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: shaidarol »

Misora Naomi ha escrit:Sí??? :) Quina envejaaaa T-T per què ho he preguntat abans? ._. I quan acabeu el curs, us donaran algun títol o algo?? ^^ (Tot i que només conec el Nôken i em penso que és al desembre >.<')

Gràcies per la info!!! :oops:
Et donen un titol, pero del pal cutre de "ha realitzat un examen i l'ha aprovat, amb el que certifico que ha aprofitat el curs" xDD Més que res, perquè te'l poden convalidar per credits de lliure elecció a la carrera, que sino no et donarien ni titol xDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Misora Naomi »

Ja veig... bé, sempre adorna el currículum tenir un títol així :P encara que... a quina carrera et refereixes? traducció i interpretació? :O

Ne... cada vegada m'interessa més això de les classes de japonès...xDDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: shaidarol »

No, a qualsevol carrera has de fer credits de lliure elecció i pots fer el que tu vulguis (idiomes, tai-chi, un seminari d'operacions d'ulls per dir-te alguns que vaig fer jo xD) però necessites que t'hagin donat un titol per saber la teva facultat que realment has aprovat el curs.

I jo vaig fer farmacia per cert xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Misora Naomi »

Ohh... sugeee!!! *-*

És a dir... que si fes classes de japonès em convalidarien sigui quina sigui la carrera que esculli, no? xD peeeerfecteee xDDD

Doncs jo vull el títol cutre!!!! ò.o xDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:No, a qualsevol carrera has de fer credits de lliure elecció i pots fer el que tu vulguis (idiomes, tai-chi, un seminari d'operacions d'ulls per dir-te alguns que vaig fer jo xD)
Aquest és el que em faltava a mi! :haha: :haha: :haha: Després d'haver fet coses del tipus "Reproducció de les desigualtats de gènere als mitjans de comunicació" (molt relacionat amb la informàtica... xD) :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: shaidarol »

Ereza ha escrit:
shaidarol ha escrit:No, a qualsevol carrera has de fer credits de lliure elecció i pots fer el que tu vulguis (idiomes, tai-chi, un seminari d'operacions d'ulls per dir-te alguns que vaig fer jo xD)
Aquest és el que em faltava a mi! :haha: :haha: :haha: Després d'haver fet coses del tipus "Reproducció de les desigualtats de gènere als mitjans de comunicació" (molt relacionat amb la informàtica... xD) :haha:

XD si et digués els que vaig fer jo.... Estat mental i salut, sexualitat i salut, com fer pagines web amb Flash, animació amb Flash, un d'un cicle de 6 pelicules que consistia a veure les pelicules i després debatre sobre elles, etc. xDD A qual més cutre i car ¬¬ Però el del de les operacions d'ulls era només un dia, 4 hores, 20€ i un credit, era un chollazo, per això el vaig fer (tot i que a la hora i mitja me'n vaig anar pq eren vomitius els videos que posaven :potar: )
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Spike »

Sí, maleïts crèdits lliures. L'únic que em falta per acabar la carrera en són 13,5 de lliures. No sé què faré.
znake ha escrit:El que sap més japonés de tots és el Spike. No em parla en japonès per criticar-me mentres jugava a la wii? ò_ó
Ehmm... Hebi wa daikyo budoudana no tenjou ni ikiteru.
La millor forma d'apendre japonès pels vagos com jo és escoltar bé als animes i relacionar-ho amb els subtítols. La de coses que he aprés així.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Sí, maleïts crèdits lliures. L'únic que em falta per acabar la carrera en són 13,5 de lliures. No sé què faré.
Uala! On vas amb tants? xD De fet, a mi em van dir: "Tranquil, pels crèdits no pateixis, a primer no en facis, ja els faràs a segon o tercer". I clar, a segon em vaig passar unes quantes setmanes per fer-ne un munt, i durant el curs he anat fent els que he pogut. Ara me'n queda mig i he hagut de pagar un curset de 2 perquè no n'hi havia de menys >___< Almenys l'he triat del tema que m'agrada i que no s'hagi de fer ni brot, només escoltar xD Aquesta setmana que ve me'l poleixo, i l'altra a currar!
Imatge
duna
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 05/09/2008 a les 10:18
Ubicació: Olot (Girona)

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: duna »

He mirat les academies o particulars que ensenyen japones i en la provincia de girona, n'he trobat dues.
- Nipponia de Girona
- Yuko kato de Figueres

Ara és época de matricules, per tant encara hi sou a temps si us voleu apuntar.
nicus :)
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: znake »

Ja no feia falta que ho diguesis, però bé, gràcies igualment, potser a algú altre de Girona li serveix, perquè la Misora ara anirà a la universitat on aprendrà Japonés xD
bagullo
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 07/11/2008 a les 09:10

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: bagullo »

Hoooola q tal,

he trobat aquesta web buscant al google "aprendre japonès"

tots aquells q tingueu ganes de aprendre japonès estic segur que trobareu coses utils a http://www.katarunya.net
una web estil wiki per compartir metodes / materials / videos, etc etc per aprendre japones

a mes de pack podeu tenir una adreça katarunya.net amb la mateixa capacitat (i funcions etc) q el gmail

la web a mes preten ajuntar els japonesos q aprenen catala (q n'hi ha!) tot i q costa una mica mes mobilitzar aquesta part

en fi, no hi ha molta gent q estudii japones, mes val q ens ajuntem!

fins ara

ps. jo visc a tokyo, aixi q si algu ve per aqui q avisi!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: znake »

Oh, gràcies.
demà me la miraré, o passat, que ja es massa tard xD
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Algú sap ON aprendre japonès?

Entrada Autor: Misora Naomi »

Moltes gràcies a totes les persones que heu buscat informació! ^___^ Però tal i com ha dit la serpeta, ara ja estudio japonès a la universitat per tant en principi no em cal estudiar-ho a fora ^^

De tota manera sempre va bé tenir informació complementària~ O saber que hi ha recursos online per si em sorgís algun dubte ;-)

Dômo Arigatô Gozaimasu~ :oops:
bagullo ha escrit: ps. jo visc a tokyo, aixi q si algu ve per aqui q avisi!
*___* Com és que hi vius? Si es pot saber~
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Respon