AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Grups japonesos >/////<

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Grups japonesos >/////<

Entrada Autor: shaidarol »

Misora Naomi ha escrit:Kyaa... >.< la cançó d'Ali project està molt bé!!! És.. catchy xD encara que la monja aquella que surt al PV fot por xDD quin ensurt xD

La cançó de Tsukiko Amano també m'ha agradat però potser és una mica calmadeta pel meu gust. L'altre video no l'he pogut veure :S error meu o del Youtube? :-(

Jo si que el puc veure el video :S et poso la direcció doncs: http://www.youtube.com/watch?v=c-4HG1Ku7EA
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Grups japonesos >/////<

Entrada Autor: znake »

La de Mio Isayama - Getsurenka està molt bé, però la veu no m'agrada, sembla que li costi aixecar la veu.
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Grups japonesos >/////<

Entrada Autor: Misora Naomi »

És molt maca la cançó de Getsurenka *-* merci pel video ^^

I el joc també pinta bé >.<
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Grups japonesos >/////<

Entrada Autor: shaidarol »

Misora Naomi ha escrit:És molt maca la cançó de Getsurenka *-* merci pel video ^^

I el joc també pinta bé >.<
Per si ho vols saber, el joc és Shadow Hearts Covenant, MOOOLT recomanable (però has de jugar primer a la primera part, Shadow Hearts, tot i que és millor la segona). Ara acaba de sortir la tercera part, a veure si el trobo i me'l compro :he:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Grups japonesos >/////<

Entrada Autor: Misora Naomi »

Sí!! un amic ja m'ha comentat quin era el joc ^^ però m'ha dit que ja puc jugar a la segona sense haver de jugar a la primera... perquè al principi del joc et fan un resum o no sé què...

Tot i que també m'ha dit que el joc està descatalogat...T-T
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Respon