AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Taiyaki

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Taiyaki

Entrada Autor: shaidarol »

Per si no us ve ara al cap què és, és això:

Imatge

L'altre dia vaig anar a una tenda de menjar japonès i oh sorpresa! vaig veure que en venien congelats per fer-los a casa al microones. Com que a Kanon sembla que tinguin molt bona pinta i que estiguin rellenos de xocolata vaig pensar: pa la saca xD

Total, que arribo a casa, i a la bossa en venien 2. Com que no entenia ben bé quants minuts s'havia de posar al microones (l'envoltori estava en japonès ^__^U), vaig ficar només un dels peixos al microones durant dos minuts. Al cap d'un minut exacte veig que la crosta es comença a esquerdar i el que hi havia a dins comença a sortir disparat talment com si el peix estigués posant ous (bé, més aviat com si tingués diarrea perquè el que li sortia era de color marró):por:

Total que el primer li vaig donar a ma mare (xD), i el segon el vaig calentar un minut també però a menys potència i va sortir molt bé. Ara bé, el gust... No em va agradar gens u__u El que sembla que sigui xocolata en realitat són mongetes roges, i són dolcíssimes. Mai havia menjat una cosa tan dolça, era molt empalagós i costava d'empassar... Com si a un entrepa de bimbo li fiquessis kilos i kilos de nocilla per entendre'ns xD

Moraleja: Mai et fiis dels animes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Però el Taiyaki deien que era com un passtisset o__o
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

perquè posar adreça de la botiga? xD

(i preu dels taiyakis? :O)
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Zierbo ha escrit:perquè posar adreça de la botiga? xD

(i preu dels taiyakis? :O)
Mira que no saber-ho... si es al mateix carrer on vius tu xD

La tenda està a borrell amb josep tarradelles, es diu Tokyo-ya. Crec que valien uns 3 euros o aixi
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Sembla que als occidentals hi ha certs menjars orientals que no ens entren de cap manera. Per allà tot això del tema derivats de mongetes se'n consumeix molt.
Bé, com sigui, jo també en vull provar!!
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ara k parles de jalar, l'altre dia vai nar al japo k m'agrada i vai descobrir que com a novetat tenien boles de pop!!!
Si aquelles k venen punxades com en un "palillo", la veritat es que estaven bonissimes, em molaria saver una botiga on pugui trobar aquest tipus de menjars fets !
sepe
Ocasional
Entrades: 25
Membre des de: 30/01/2007 a les 19:04
Ubicació: L'Aldea- C.M.U. Penyafort (BCN)

Entrada Autor: sepe »

Jo no fa molt vaig anar a un restaurant japonès amb amics del Penya (vam demanar bufet lliure :)_) i, sorpresa!!, hi havien salsitxes en forma de pop!! k bones eren :P
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

A mi sempre m'han donat repelús aquestes salsitxes al veure-les als animes xD Que no dic que de gust no siguin bones però... jo em quedo amb el katsudon :$
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A mi no em fan repelús, em faria molta gràcia menjar-ne (pel gust, deuen ser una salsitxa normal i corrent, ves xD). De katsudon tampoc n'he provat i.i

De fet, que pocs menjars japos he provat... xD Em sembla que només els onigiris (:potar:) i el taiyaki del Zierbo (que estava bastant bo, per cert), a part dels típics ramens del Saló i tal... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Al shai li va encantar una pasta d'arròs amb tè verd que va provar al Saló xD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Respon