AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

J-Pop: YUI

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

J-Pop: YUI

Entrada Autor: znake »

Imatge

Fa uns dies que vaig començar a veure el dorama de "Taiyou no Uta", però com no em va bé la Descarrega Directa i el Bittorrent va molt lent, em vaig baixar la pel·lícula que estava pel Pando.

La protagonista l'interpretava aquesta cantant, YUI. Si sou veritables frikis segurament haureu escoltat el cinquè ending i opening de Bleach, el qual està cantada i composta per YUI.

La primera cançó que em va encantar, obviament, va ser "Life", l'ending de Bleach, perquè va ser la primera canço que vaig escoltar. Ara ha canviat conforme he anat escoltant una cançó darrere l'altre, i així dins arribar a escoltar totes. És una cantant bastant nova, per tant, no hi ha gaire cosa per escoltar.

Aquí us posaré els links dels singles i àlbums que ha tret. Començo pel que més m'ha agardat, que és on surten les cançons de la pel·lícula "Taiyou no Uta":

[single] YUI for Amane Kaoru - Good-bye days - Descarregar
Aclarir que l'Amane Kaoru és la que protagonitza el dorama. YUI la pel·lícula.

[single] YUI - It’s happy line - Descarregar

[single] YUI - TOKYO - Descarregar

[single] YUI - I remember you - Descarregar

[single] YUI - Rolling star - Descarregar

[single] YUI - LIFE - Descarregar

[single] YUI - feel my soul - Descarregar

[single] YUI - Tomorrow’s way - Descarregar

Àlbums:
[album] YUI - FROM ME TO YOU - Descarregar
Avatar de l’usuari
GurzigosT
Habitual
Entrades: 93
Membre des de: 15/01/2007 a les 11:28
Ubicació: Castellbisbal (Barcelona)
Sexe:

Entrada Autor: GurzigosT »

oitant que coneixo a YUI, desde fa temps, a mi m'agrada molt la cançó de Cloudy i la de Swing of Lie, apart obviament de Rolling Star :D
Imatge
Prepara les teves armes, la mort s'apropa.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Yui, Yui, Yui!!!!

Jo també en tinc unes quantes cançons i un videoclip, però encara me'n falten moltes per sentir.
Em fico a descarregar aquests que tens aquí.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Estic preparant videos per substitular-los i així poder cantar més facilment (he) Començaré amb Happy Line, Good-bye Days i Tokyo. A veure si aconsegueixo els videos. De moment he aconseguit el de Happy Line, el de Good-bye suposo que també el conseguiré, i el de Tokyo... Li diré al panda que me'l baixi per la mula xD
Respon