AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Viatge a japó: Impossible?

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Viatge a japó: Impossible?

Entrada Autor: znake »

Doncs com ja sabreu molts de vosaltres, volem estalviar per anar a Japó dintre de 3 anys, però no sé exactament si dintre de 3 o de quan ^^U
El cas es que... Si anem el panda i jo junts, no hi hauria ningu per fer-nos fotos i___i I si ens perdem només hi haurà una persona que pensi, el panda xD

No sé si el Shaida vol anar a Japó, ni quan ni amb qui, però avia pensat que seria millor anar també amb amics, així seri amés divertit ó_ò El Xai ens curaria si ens posem malalts, i en Zierbo parlaria amb els japos quan ens perdessim ó_ò Í així hauria menys possibilitats de perdrem quan estigui a Akihabara... Que surtiré currents segurament xDD

però clar. El cas es que son com 800 euros per anar en el japan Airlines (que te videojocs i de tot xD) i uns 700 per l'allotjament d'una setmana... Per anar bé, tindriem que tenir 2000 per avio+allotjament+menjar, i diners extre sper frikades.

Com diu al nostre blog volem aconseguir 5000: 2000 meus, 2000 seus, i 1000 per les meves fricade smajoritariament xD

Si calculo i treballo els 2 messos d'estiu, i 1 de nadal, en un any tindré 2100. Si treballo l'estiu del proxim any, 2 messos mes, arribaria a tenir 3500. És un xollo viure a cals pares xD
El problema serà el panda, que tindrà que pagarse el menjar, la llum, i tot això. Bé, el faig viure a casa de sa avia i punt xD


Zierbet i Xaiet, vosaltres quan penseu anar-hi? ó__ò Que teniu algun acompanyant ja i no podeu?


PD: Desde fa temps que tenim fixat a la nostra ment aquest hotel, és d'estil tradicional, es adir, dorms amb futó suposo xD Te internet i una habitacio per uan persona costa 41 euros nit, per dos, 74 euros nit. En aquesta pagina diu tot el que té l'hotel aquest. Ah, està al costat d'Akihabara (he)
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Uhm doncs jo ja l'estava planejant amb amics meus aquest viatge, però crec que serà per abans de 3 anys (massa temps esperant u.u). Encara no tenim res planejat ni hem mirat preus i tal, però vam prometre que hi aniriem.

De totes formes, si quan aneu disposo d'efectiu, estic segur que no m'importarà tornar a anar-hi al Japó ^__^ De totes formes, igual que vosaltres dos estalvieu per anar al Japó, jo ho faig per anar a la Xina *__*

Pel que he entès del teu post, només hi voleu anar una setmana no? El que vol dir que voleu quedar-vos només a Toquio?

PD: Estic veient patinatge per la tele *__*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Dos coses... jo si vaig a Japó, no torno... xDD i no va de broma... tinc planejat treure'm alguna carrera i després anar a treballar allà...

Però primer he d'aprendre japonès... xDD i després comprar-me una casa xDD

En tot cas... anar-hi de viatge... 1 setmana és una tonteria... perquè no pots fer RES... mínim has d'estar-hi 1 mes si vols veure algun parell de coses amb calma...

Segona... si t'hi has d'estar... no vagis a un hotel... vés a una Sakura House, crec que es diu... és una residència de turistes... realment barates... Perquè 3 mesos d'hotel sortirien cars ... i així surt MOLT més barat...

No m'hi puc comprometre... perquè qui sap què estaré fent d'aquí 3 anys... però la idea és molt bona... de fet jo la tenia en ment... però clar... com no treballeu no us podia dir : "Ei, anem a Japó" xDDD...

Així que... anem treballant a cada pausa estudiantil que tinguem... i estalviem... quan tinguem els diners, aleshores comencem a parlar xDDD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Zierbo ha escrit:Dos coses... jo si vaig a Japó, no torno... xDD i no va de broma... tinc planejat treure'm alguna carrera i després anar a treballar allà...
Amb lo bé que s'hi viu aquí... Cert que aquí serà més dificil lligar-se a una japonesa xD

Ara ens abandonaras tu? :_
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:Pel que he entès del teu post, només hi voleu anar una setmana no? El que vol dir que voleu quedar-vos només a Toquio?
No ho sé del tot. Teniem planejat anar 3 o 4 die sa okyo i 2 o 3 a Kyoto. Si anem sols farem la frikada d'anar al poble de Gosho Aoyama.
Zierbo ha escrit:Dos coses... jo si vaig a Japó, no torno... xDD i no va de broma... tinc planejat treure'm alguna carrera i després anar a treballar allà...
Bé, si és així, no esperis viure gaire tranquil, que anirem a molestar-te i a que ens facis de guia xDD
Zierbo ha escrit:En tot cas... anar-hi de viatge... 1 setmana és una tonteria... perquè no pots fer RES... mínim has d'estar-hi 1 mes si vols veure algun parell de coses amb calma...
Com qu eno puc fer res? Visito els llocs principal on vulguem anar i aixi, pel proxim cop que anem encara tindrem coses per veure i més ganes per tornar-hi. Un mes m'hi estaré quan sigui rica.
Zierbo ha escrit:Segona... si t'hi has d'estar... no vagis a un hotel... vés a una Sakura House, crec que es diu... és una residència de turistes... realment barates... Perquè 3 mesos d'hotel sortirien cars ... i així surt MOLT més barat...
Mai he sentit mencionar el Sakkura House o.o


Bé, doncs com veig venir... Daiei, ensperans :enamorat:
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

El gage i el pyzzy (els 2 d'animelliure) vem parlar d'anar-hi, calculavem 3000-4000 € per 1 mes. Am frikades i de tot. Pero al final no anirem aquest estiu. Ja veurem quan hi anem.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

A veure serpeta, jo no he dit que no vulgui anar amb vosaltres, que em faria molta il·lusio, però si es diu amb temps puc anar estalviant i tal.
I Zierbo tu et vens de cul també ò__ó, a la tornada ja et noquejarem o et drogarem per ficar-te a l'avio xDD

PD: estreno avatar!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ja ho sé que vols, però si no es pot, no es pot xD

A més, és o vosaltres, o fotos amb les estatues de'n Conan. O sigui que em dona igual >.< mentres hi hagui una de les dos... :enamorat:
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

O sigui que estem al mateix nivell que unes estatues de pedra? xD

Wolffan per fricades quant veu calcular?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

shaidarol ha escrit:O sigui que estem al mateix nivell que unes estatues de pedra? xD

Wolffan per fricades quant veu calcular?
pos nuse ara la veritat...

(peer cert ereza un error del forum esk ara podia editar el missatge del xai).
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

De fet... no sé vosaltres, però jo tinc la potestat d'un Déu xDD Puc mirar IPs, borrar missatges... de tothom , editar missatges de tothom... etc...

Soluciona-ho pandaaaaaaaaaa :_
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Es clar que podeu, perque sou moderadors d'aquest subforum.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Chan chan xDD


Shaidarol, solucions màgiques per tot...

Menys per l'alcohol!


^^u


Qué dolentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xDDD

Quina broma tan dolentaaaaaaaaa xDD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

A si? xD oxtia kines coses. Tremoleu muhahaha :dimoni:
Respon