AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Recomanacio

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

mmm home aquest de l'udon està força bé, el menú és de 10 euros però només és per dinar i només de dimarts a divendres T_T, però per mi vale que els plats tampoc son tan cars!!

PD: deu meu acabo de veure que els noms dels menus tenen significats ocults xDDDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

nomes dinar....?

jo vaig nar a supar.... xD (paranoia)

es un puesto xulo (no es reserva) fas cua a fora i es menja am altre gen a la taula, no cal demanar menu amb un bol de fideus quedes tip (us o dic k el barrenyo es per rentar-se els peus).

quins significats ocults?
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

No, dic que només hi ha menu per dinar, per sopar no hi ha menu o almenys aixo posa a la carta xD.

Lo dels significats ocults, mireu els noms dels menus (quan els he llegit per primer cop ni me n'he adonat xD):
- Kojo N'Udon
- Ramen a Nena
- Soba me mucho
xD vaja imaginacio que te la gent

PD: Znake t'haurien d'anomenar embaixadora mundial de l'opollo, sempre l'intentes colar xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

San Shi Rou Veces: 6
(Kaiten Sushi + Reservado Tatami) Avda. Josep Tarradellas, 118. 93 419 34 53.

[Este restaurante regentado por chinos, casi no lo parece. Tiene una estética japonesa muy buena y dispone de cinta giratoria (Kaiten Sushi) y menús a la carta. Además dispone de una zona de reservados con Tatami y agujeros en el suelo para ubicar las piernas y no destrozarse las rodillas, jeje. La comida es buena. Precio buffet ~12€, mediodias ~9€. Además tiene 1 hora de párking gratuita]


Això ho he extret de portaljapon, però no sé on coi està això :o Per 9 euros un buffet.. el problema és si menjariem bé xD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs està.... al costat de casa meva xD Que vol dir agafar linia blava fins entença, pujar fins a tarradelles i tirar cap a la plaça Francesc Macià i es troba de seguida. Està bé el restaurant, però les taules son de 4 les del buffet pq és cinta ^^U així que si anem alli s'hauria d'anar a la zona de carta que les taules són més grans, o ja posats, als reservats aquests que son molt chulos l'unic que fa una mica de cosa que et robin les sabates pq les has de deixar afora xD
Pel que fa aqualitat del menjar, està bo, no és dolent però ja dic que només he anat a la part de buffet jo, suposo que la part de carta serà més bo
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Al final voleu dir k ens decidirem? xD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ep nois hi he estat pensant i com que suposo que la majoria dels que estem per aqui anirem al Salo del Manga, que podriem quedar-hi alla i anar a dinar o sopoar, o sino a prendre alguna cosa per algun bar del costat, ja que sembla que això de escollir restaurant ens esta costant :?
Que us sembla? :ullet:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

xDDDD, com vulgueu, jo tb quedare amb la gent d'animelliure segurament. Aixi que no tinc problema.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Per cert, parlant d'animelliure, al forum de GCC hi tens una menció especial a l'apartat "saló de la fama" com a "Wollffan, l'espia" xD, no sabia que també hi havies jugat
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Frikis, fiqueu noms de compiladors a les coses i després jo m'emparanoio... >.<

Per mi em sembla bé, si no no ens posarem mai d'acord xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ereza, pensa que jo d'informatica no en tinc ni papa, no se ni el que és un compilador xD Així que si veus algun terme que et sona a informàtic sortint de la meva boca, molt probablement serà una altra cosa xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

clar xDDD. Jo vaig ser el fundador de la gcc d'animelliure, i el k va promoure que es poses un subforum per a l'ogame. :P

a part de ser un dels mes forts fins k li vaig donar la conta al degete (era durant molt temps el nº3 de l'univers 5 en investigació). :P

tot hi això el meu titol honorific diria que es mes patillero k altre cosa.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

per cert no veig per enlloc lo del salo de la fama xDDD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit:per cert no veig per enlloc lo del salo de la fama xDDD
Es que ara hi ha un foro nou creat pel BeZ i l'Overdose, ja no utilitzem el d'animelliure. Espera que et copio el que posa de tots els que hi ereu:

"Amb aquest post m'agradaria fer un petit homenatge a tots aquells jugadors que han passat per GCC... sobretot aquells que hi han deixat la seva empremta:
- Petiso, el fundador. Deixa el joc definitivament per un ban per pushing. Malgrat tot, ja no li dedicava massa després de ser petat per en Troks.
- Kurosaki. La seva conta va desaparèixer també per un ban, que va caure juntament amb el d'en Petiso per culpa d'un pushing. Gran jugador, va marxar de GCC quan aquesta va perdre tots els seus grans jugadors per intentar triomfar a Legions, imperi en el qual va arribar a pujar fins a _LR_ (La Resistencia).
- bit. Va deixar el joc juntament amb els altres grans, com la majoria per falta de temps. La seva conta s'acaba perdent per inactivitat del que la va rebre.
- Vash, un altre dels grans. Deixa el joc per falta de temps.
- Wolffan, l'Espia. Cedeix la seva conta per falta de temps i aquesta, desgraciadament, acaba banejada.
- Mad93, el Kamikaze. Deixa el joc per falta de temps i la seva conta s'acaba perdent en l'inactivitat.
- Cloud_, el Destructor. Com quasi tots, deixa el joc per falta de temps i la conta es perd en l'obscura inactivitat.
- Bilkoff, l'etern professor dels noobs. No va arribar a passar mai dels 5k de punts per no haver-se de protegir d'atacs, però tot i això va ser molt de temps a GCC donant els seus recursos als més nous per tal d'ajudar-los a créixer.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

jajajajaja k frik això!!!

realment la putada dels examens + la uni ho vem deixar, sobretot despres k tenint un examen em van atacar i em vaig emprenyar. Però es el k hi ha, ara jugo al pmanager.org k es de futbol i no treu ni de bon tros tant de temps.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Si, treu molt de temps, però ens ho estem passant molt be pel foro xD tot i que ara estem una mica down perque ens ha deixat un dels tops :plora:

Bé, tornant al tema, quan pensaveu anar-hi al salo? Jo segurament dissabte a la tarda (o al matí, encara no se), ja que segurament divendres no podré anar-hi.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Jo si no tinc partit de futbol, fare la trobada animelliure total. O sigui dinar i a saver que més. si voleu fer un supar o algo aixi pos tot sigui fer-ho.
Respon