AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Com obrir els fitxers en MP4 (i còdecs H264/AAC)

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Com obrir els fitxers en MP4 (i còdecs H264/AAC)

Entrada Autor: Ereza »

Aquí us deixo un minitutorial que acabo de fer en un moment, si hi ha algun error o creieu que cal afegir-hi alguna altra cosa, aviseu-me. Si teniu algun problema contesteu a aquest tema també i miraré a veure si puc fer-hi res ._.

Per tal de poder reproduir els fitxers amb el contenidor MP4 amb el vostre reproductor si és que no els podeu reproduir encara, heu de fer el següent:

Windows
Cal que instal·leu el Haali Media Splitter, que permet veure vídeos amb els contenidors Matroska (MKV), MPEG-4 (MP4) i OGM.
Després, per tal de poder veure els vídeos amb els còdecs H264 per al vídeo i AAC per a l'àudio, podeu instal·lar-vos un paquet de còdecs, com per exemple FFDShow (aquest és el que tinc jo), o altres de famosos com K-Lite Mega Codec Pack o XP Codec Pack. Després d'això, podreu reproduir els MP4 amb la majoria de reproductors.

També podeu emprar el reproductor VideoLAN, que ja porta tots els còdecs inclosos i suport per a MP4.

Mac OS
El QuickTime porta suport natiu per a fitxers MP4, així com el còdec d'àudio AAC, i suposo que també ho deu fer amb el H264, de manera que no hauríeu de tenir problemes.

Igual que en el cas de Windows i Linux, també es pot utilitzar el reproductor VideoLAN, que porta tots els còdecs sense que calgui instal·lar-los, i suport per al contenidor MP4.

Linux (i altres sistemes)
En el cas de Linux, estic segur que es deu poder veure els vídeos amb el vostre reproductor habitual, però com que desconec el tema, us recomano també el VideoLAN, que com ja he dit inclou tots els còdecs així com suport per a MP4.

El VideoLAN és un reproductor que està disponible per a moltes plataformes, de manera que és possible que si el teu sistema no és cap d'aquests tres que he comentat, informa't per saber si està disponible per al teu sistema.
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 22/01/2007 a les 18:16, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Problemes!!! No se ke me passe pero amb els mp4 m'apareix, quan fico pantalla completa, una barra borrosa a la dreta de la pantalla d'uns 5cm. La resta de la pantalla se veu be. Al portatil, en canvi, els mp4 els puc veure sense la barra akella, no se si hi tinc alguna cosa instalada k no tingui per aki.
Es gafe el meu Pc o es una cosa habitual? Que hi instalo?
dews!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

De vegades passa i normalment és cosa dels còdecs. Prova de desinstal·lar-los tots, i instal·la't el FFDShow, per exemple, que els cobreix gairebé tots. I si no, prova de descarregar l'última versió del còdec H264 (Google xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Doncs jo segueixo sense saber què haig de fer...Si vaig a la pàgina aquella del haali, em diu que només tenen el d'això disponible per a Matroska, i no és el que ens pertoca ara... I tot lo altre ja ho tinc instal·lat `__`
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A veure, a la página del Haali, baixa't el MatroskaSplitter. Encara que digui Matroska, {es tamb{e per a MP4 i OGM.

PD: Merda de teclats sudamericans... i.i
Imatge
Respon