AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

RAWs

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

RAWs

Entrada Autor: Spike »

Tant parlar de RAWs fa que em pregunti: d'on surten les RAWs??
Jo en trobo moltes al "Tokio Toshokan" però de velles no n'hi ha.
La gent diu que has de fer anar P2Ps japonesos, per això m'he ficat el Share EX2 que diuen pels llocs. L'he configurat com diuen però se'm descontrolen les descàrregues. Algú el sap fer anar?
O simplement, sabeu d'algun altre lloc on trobar RAWs velles i no tan velles, DVDrips japonesos i coses així?
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: RAWs

Entrada Autor: shaidarol »

eM SEmbla que hi ha un programa que es diu Winny que és com l'emule japonès, però no l'he provat mai.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: RAWs

Entrada Autor: Spike »

El WinNY diuen que està mort. Jo el vaig trobar però les lletres del menú surten com a "????????".

Ja he aconseguit estabilitzar el Share, ara falta esperar aconseguir descarregar alguna cosa. Però si sabeu més llocs on trobar RAWs millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: RAWs

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:La gent diu que has de fer anar P2Ps japonesos, per això m'he ficat el Share EX2 que diuen pels llocs. L'he configurat com diuen però se'm descontrolen les descàrregues. Algú el sap fer anar?
El problema que té el Share (no sé si el Winny és igual), és que està dissenyat per a connexions japoneses, i com a mínim has de pujar a 50 KB/s, la meva connexió no podia i petava.

Respecte al Winny, hi havia un pedaç per traduir-lo a l'anglès, no sé per on para. Una altra opció és configurar l'idioma de les aplicacions no Unicode a japonès dins el Tauler de control del Windows (no recordo com es feia, però deu estar al mateix lloc on esculls l'idioma per defecte de les aplicacions), i reiniciar. És clar que és un pal, però almenys et sortirà en japonès.
Spike ha escrit:O simplement, sabeu d'algun altre lloc on trobar RAWs velles i no tan velles, DVDrips japonesos i coses així?
Potser pel Winny o Share hi ha alguna cosa, però és clar, has de pensar que és com si busquessis llançaments d'anime en català de fa 7 o 8 anys... A veure si els trobes :girant:

Nosaltres acostumem a utilitzar els següents grups de llançament i comprovació de RAWs:

*l33t-raws
*Quantum-Raws
*TV-Japan (no sé si tenen web, els llançaments són per l'IRC)

I alguna d'altres grups que surten per Tokyo Toshokan.

Si et sona Saiyaman, no l'utilitzis, normalment les RAWs tenen una qualitat pèssima.

Que ens vols fer la competència, potser? :fuet:
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: RAWs

Entrada Autor: znake »

Forty, si aconsegueixes alguna cosa trobans les RAWs de l'1 al 6 de FMP xD
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: RAWs

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:Que ens vols fer la competència, potser? :fuet:
Oh, bé, no ho saps tu això.
Jo em quedo com a sangonera/llavor de moment.
znake ha escrit:Forty, si aconsegueixes alguna cosa trobans les RAWs de l'1 al 6 de FMP xD
S'intentarà, però fa cosa de mig any o així van treure una versió a 720p (no sé si són reals però es veuen molt bé). Potser encara es poden trobar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: RAWs

Entrada Autor: Spike »

znake ha escrit:Forty, si aconsegueixes alguna cosa trobans les RAWs de l'1 al 6 de FMP xD
Actualització: He trobat alguns DVD-ISO de FMP. M'he posat a baixar el disc 2, només està al 2% però va fent.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: RAWs

Entrada Autor: znake »

Woo, moltes gràcies. Es que volem treure decent-ment FMP perquè el primer capítol es diferent als altres, i tot és molt de nivell basic.
Respon