AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Maleïts... no, aquest cop no és maleït. Dubtes de postejar.

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Maleïts... no, aquest cop no és maleït. Dubtes de postejar.

Entrada Autor: Spike »

Digueu-me inculte o cosa rara però tinc un dubte molt essencial.
No sé com ficar als missatges la cosa aquella de:
"Tal persona wrote:
Text de tal persona"
No puc permetre arribar a expert (que ja em falta poc) sense saber una cosa així...
Sóc inculte, o com diria el Carlitos: "De pueblo tenías que ser!!!".

P.D.: és la segona vegada que escric això, a la primera s'ha mort la pàgina quan ho enviava.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Maleïts... no, aquest cop no és maleït. Dubtes de postej

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Digueu-me inculte o cosa rara però tinc un dubte molt essencial.
No sé com ficar als missatges la cosa aquella de:
"Tal persona wrote:
Text de tal persona"
No puc permetre arribar a expert (que ja em falta poc) sense saber una cosa així...
Sóc inculte, o com diria el Carlitos: "De pueblo tenías que ser!!!".
Saps posar text en negreta? Doncs és similar: només cal que posis el text entre

Codi: Selecciona’ls tots

[quote] i [/quote]
Així et sortirà com a cita. Si vols citar algú (el més normal), poses el text entre:

Codi: Selecciona’ls tots

[quote="NOMDELUSUARI"] i [/quote]
Això últim ho pots fer automàticament prement sobre el botó "citar" en un missatge d'algú altre. Et crearà una resposta amb el contingut del missatge anterior entre "quotes". Pots esborrar el tros que no t'interessi o fer el que t'he dit per anar fent diverses cites del missatge anterior.
Spike ha escrit:P.D.: és la segona vegada que escric això, a la primera s'ha mort la pàgina quan ho enviava.
Fes servir sempre la tècnica copia-enganxa quan enviïs qualsevol cosa xD Justament el dia que no ho fas, llavors és quan peta la pàgina.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Maleïts... no, aquest cop no és maleït. Dubtes de postej

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Digueu-me inculte o cosa rara però tinc un dubte molt essencial.
No sé com ficar als missatges la cosa aquella de:
"Tal persona wrote:
Text de tal persona"
No puc permetre arribar a expert (que ja em falta poc) sense saber una cosa així...
Sóc inculte, o com diria el Carlitos: "De pueblo tenías que ser!!!".
Saps posar text en negreta? Doncs és similar: només cal que posis el text entre

Codi: Selecciona’ls tots

[quote] i [/quote]
Així et sortirà com a cita. Si vols citar algú (el més normal), poses el text entre:

Codi: Selecciona’ls tots

[quote="NOMDELUSUARI"] i [/quote]
Això últim ho pots fer automàticament prement sobre el botó "citar" en un missatge d'algú altre. Et crearà una resposta amb el contingut del missatge anterior entre "quotes". Pots esborrar el tros que no t'interessi o fer el que t'he dit per anar fent diverses cites del missatge anterior.
Spike ha escrit:P.D.: és la segona vegada que escric això, a la primera s'ha mort la pàgina quan ho enviava.
Fes servir sempre la tècnica copia-enganxa quan enviïs qualsevol cosa xD Justament el dia que no ho fas, llavors és quan peta la pàgina.
Ahmn!!! O sigui que es fa així. Gràcies, gràcies. Ja puc ser un expert tranquil·lament.
Respon