AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Maleit InterPet Explorer!! (per seguir amb la tònica)

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Maleit InterPet Explorer!! (per seguir amb la tònica)

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs us explico: ja fa molt temps que utilitzo la Guineu de Foc per navegar i l'explorer ja quasi no l'utilitzo per res, excepte quan tinc que mirar el correu de Hotmail, que l'obro des del MSN i m'ho obre amb el Explorer. Hi ha alguna manera de canviar-ho perquè ho obri amb el Firefox? Perquè ara em fa fins i tot ràbia haver-ho d'obrir amb aquest navegador. Ja em direu, adeu!! :ullet:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Tinc la mateixa pregunta.
Com? com?
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

El panda i jo fem servir el Thunderbird, o siguiq ue jo no en sé res :o
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

znake ha escrit:El panda i jo fem servir el Thunderbird, o siguiq ue jo no en sé res :o
Ezoqueè? El thunderbird se suposa que és un navegador o un programa tipus MSN?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

o______________o

És com un Outlook... A veure.. una imatge...

Imatge
Avatar de l’usuari
gage
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 13/10/2006 a les 03:24
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: gage »

Això suposo jo que l'única manera de poder-ho canviar és modificant alguna cosa del registre de windows, pq entre les opcions d'internet de l'explorador no en parla.

Tot i que ara que hi penso sempre el podeu desinstal·lar (des d'afegeix o suprimeix programes) com vaig fer jo amb un pc que faig servir de server, la pega, que si fas servir el win$ update via web no t'anirà, només funciona per explorer, llavors les actualitzacions les has de baixar automàticament.

Si opteu per l'opció del registre mireu que no tingueu cap antispy o algo instal·lat que us bloquegi els canvis, a mi em passava amb uns canvis que vaig fer a l'explorer :?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hi havia un plug-in per al Messenger Plus! que ho feia (t'obre els enllaços i altres amb el navegador per defecte en lloc de l'Exploter): http://www.stuffplug.com
L'última versió de vegades em donava problemes (es penjava sovint), però prova'l a veure si et va bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Mmmm jo tinc el Live, no el Plus, però vaig a buscar per aquesta pagina que has dit a veure si en trobo. Merci per les respostes!!

PD: gage lo que em dius no ho puc fer perque si que faig update de windows, i de totes maneres hi ha una pagina que necessito per la feina que només es veu bé amb l'explorer, aixi que no mel puc desinstalar. Merci de totes maneres.

PD2: hebi-chan ara amb la foto m'has deixat amb la incognita de qui és el tio WATER-AGUA xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:PD2: hebi-chan ara amb la foto m'has deixat amb la incognita de qui és el tio WATER-AGUA xD
WATER_AGUA? No ho veig O_ô
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ahhh! Era el tio que venia unes ampolletes d'aigua mig fresques (suposo) molt cares que estava venent-les al costat del Parc Guell
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:Mmmm jo tinc el Live, no el Plus
Quanta ignorància... xD És broma ^^ El Plus! és un plugin per al Messenger (a seques) o (imagino) per al Live. I al plugin també se li poden posar plugins (xD), com l'Stuffplug aquest.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

xD Ja t'ho vaig dir una vegada, jo d'informatica no en tinc ni idea i amb lo bàsic ja tiro i no aprofundeixo més que sino em lio i prous maldecaps tinc ja amb altres coses :D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Jo faig servir el plugin aquest, és útil per mirar els spaces® de la gent perquè te'ls obre amb el teu explorador per defecte. El correu, com que faig servir gmail... I tu hauries de fer el mateix ^_^U
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Sheikah ha escrit:El correu, com que faig servir gmail... I tu hauries de fer el mateix ^_^U
Si tenir-ne ja en tinc de gmail, però estic acostumat a aquest de hotmail ja i quan un s'acostuma, canviar es molt dificil :( A més, ara que hotmail te un giga d'espai, encara tinc menys raons per passar-me a gmail
Imatge
Imatge
Respon