AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Maleïts MP4!!

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Maleïts MP4!!

Entrada Autor: Spike »

Aquí porto temps intentant trobar còdecs pels mp4 i mkv. El ffdshow que trobo, que no passa dels 5 Mb, no em soluciona res. He provat el Matroska splitter + un tal Combined Community Codec pack i al començament sembla anar bé, em reprodueix els dos tipus al Windows media, però a canvi se'm carrega el BsPlayer, amb el que no puc veure ni simples avi. Aquests dos còdecs per separat no em serveixen.
Estic intentant trobar el famós còdec x264, aquell que són 970 Kb i que només instal·la els mp4, però quan l'executo no em fa res, per no fer ni li apareix la icona que li pertoca.
Hi ha algun còdec o pack amb mp4 i mkv que no em destrossi un programa a canvi que funcioni?
Actualment tinc instal·lat el codec pack d'elisoft, que no conté ni mkv ni mp4 i a sobre m'ha desaparegut el fitxer de desinstal·lar i, si cal, no el podré eliminar.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Tens el VLC Player? Perquè a mi els mp4 només els puc veure allà tenint només el ffdshow, i va molt bé per reproduir aquest tipus de fitxers
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

De fet amb el Windows media els veig perfectament. El que vull són uns còdecs de mp4 i mkv que quan els instal·li no se'm carreguin el Bsplayer.
També provaré aquest vlc que dius.
Avatar de l’usuari
gage
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 13/10/2006 a les 03:24
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: gage »

shaidarol ha escrit:Tens el VLC Player? Perquè a mi els mp4 només els puc veure allà tenint només el ffdshow, i va molt bé per reproduir aquest tipus de fitxers
No és culpa dels codecs, és culpa del BSPlayer, a mi em passava el mateix i ho vaig solucionar, has de tocar unes quantes coses, si vas a la web del bsplayer trobaràs les solucions al fòrum. I sinó passa't pel de servei tècnic d'animelliure i busca el meu post, XD, és que no recordo què vaig fer...

Jo tinc el BSPlayer Pro més nou que hi ha i els codecs CCCP aquests que dius i no he tingut cap més problema, ni per mp4 ni per subs.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Weee, gràcies gage, ja em va. Pel que veig sembla que em faltava el vsfilter aquest que dius per animelliure.
Ara només falta canviar-me la targeta gràfica, perquè la que tinc ara se'm carrega un quart de pantalla dels mp4.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Maleïts MP4!!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:em reprodueix els dos tipus al Windows media, però a canvi se'm carrega el BsPlayer
El BSPlayer és un dels reproductors més cutres que hi ha. A part de no ser lliure i en les últimes versions portar merda a damunt (spyware), ni tan sols és capaç de reproduir bé des de DirectShow, cosa que sí que fa el Windows Media Player. L'únic que té de bo el BSPlayer és que la interfície que té és la millor (o de les millors). Per la resta, VLC.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

No he provat el VLC. Del bsplayer m'he quedat a la versió 1.02 i pel que faig jo amb els vídeos em va de luxe. No el canviaria a no ser totalment necessari.

P.D: Ara ve quan això es torna un debat: VLC o bsplayer. Millor que no.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

va a ser que no. VCL no és gaire bó... Almenys el meu, que fa coses rares, i mira que l'he actualitzat. El BSplayer és bastant bó, però ja se sap, no hi ha res perfecte. El BSplayer no llegeix els .ass, i tampoc alguna altre cosa que ar ano recordo. Però per veure els MP4 els millorssón el BSplayer o el Media Player Classic :o
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

znake ha escrit:o el Media Player Classic :o
Ja estàs posant programes que no te ningú xD A mi l'unic que no m'agrada del VLC és que només pots posar per reproduir un arxiu, no pots posar-ne varios com al windows media o (crec) el BSPlayer. Per cert spike com t'ho has fet per veure mp4 pel windows media? A mi no em deixa :(
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

No he fet res d'especial, simplement vaig ficar els còdecs que dic al primer missatge i res més.
Aquest Windows, sempre provocant diferents reaccions a cada ordinador...
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:Ja estàs posant programes que no te ningú xD A mi l'unic que no m'agrada del VLC és que només pots posar per reproduir un arxiu, no pots posar-ne varios com al windows media o (crec) el BSPlayer.
Si et refereixes a la "Playlist", en té xD
L'avantatge que té el VLC és que t'oblides dels còdecs completament.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ah doncs tens raó xD No ho havia vist perquè jo agafo varios videos i li poso reproducir al videolan i només m'obre un. De totes formes és una mica raro aquest playlist...
Imatge
Imatge
Respon