AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Maleits americans!!

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Maleits americans!!

Entrada Autor: shaidarol »

Parlant pel MSN amb la serp ens ha sortit un dubte: un DVD americà en teoria aqui no es pot reproduir en un reproductor de DVD per allo de les regions i tal, però a l'ordinador es podria reproduir o segueix la mateixa historia dels DVD de sobretaula? Tenint en compte que el DVD del que parlem a més està en format NTSC i no PAL.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gage
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 13/10/2006 a les 03:24
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: gage »

Jo pel que sé dels dvd's del pc, els hi pots canviar la regió, però diria que té un límit de vegades, 3 o 4; si no recordo malament es podia fer per l'administrador de dispositius, a propietats del sistema.

El que ja no sé és si tot i això us funcionarà lo del ntsc, tot i que potser per a això hi ha algun programa que fa algun "apanyo".
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Es pot passar de NTSC a Pal no? Perque a veure, jo si al final em compro el DVD el que faré (si es pot) és ripejar-lo i passar-lo a PAL i gravar-m'ho en un DVD meu i poder-lo veure a un DVD de sobretaula. Aixo de les regions no influiria en aquest cas no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

La veritat és que no en tinc ni idea, però com ha dit en gage, la majoria de reproductors de DVD d'ordinador tenen l'opció de canviar la regió un màxim de 5 cops. Al cinquè, es queden en aquella i ja no es pot tornar a canviar. No tinc ni idea de si hi ha maneres de saltar-s'ho, la veritat.

Més informació: http://en.wikipedia.org/wiki/DVD_region_code
Imatge
Avatar de l’usuari
gage
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 13/10/2006 a les 03:24
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: gage »

Googlejant una mica he vist que hi ha un aparell que et modifica la senyal per a que puguis veure el ntsc per pal sense problemes, per tant, si hi ha un aparell segur que hi pot haver un soft que faci alguna cosa semblant. En última instància sempre et queda això, però clar són 24 dòlars ha afegir a la despesa.

Per cert, hi ha força aparells actualment que són ntsc i pal, per tant qui sap si un dvd tb pot ser-ho... i més un de pc, mira d'entrar a la web del fabricant del teu a veure si per les especificacions diu alguna cosa.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Merci per les respostes! El meu dvd no llegeix NTSC, ja ho vaig mirar, i a animelliure em van dir que es podia crackejar els reproductors de dvd per veure NTSC, i em van donar una pagina, pero resulta que pel meu model no hi ha crack u.u Aixi que... a esperar a veure si treuen el maleit DVD d'aquesta serie aqui o almenys a Anglaterra.
Imatge
Imatge
Respon