AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Problemes amb arxiu .mkv

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Problemes amb arxiu .mkv

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs això, resulta que he extret totes les parts d'un arxiu mkv i el que només volia era canviar els subtitols que hi havia per uns altres. Això es pot fer directe o tinc que tornar a ajuntar tot el que he extret com a arxiu mkv canviant aquests subtitols per uns altres? Si fos convertir-ho a avi això ho se fer, però a l'extreure la part de video l'arxiu resultant no em reconeix que sigui un arxiu de video, aixi que amb el virtualdub no el puc obrir ni fer res
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Jo el que sé és que el video que extreus el tens que convertir en un .avi amb nosequin programa (crec, vaja). Però amb esl MKV lo que faig per veure els subs directament é sposarli el mateix nom al sub. Aquest cap de setmana li vaig ensenyar al panda i ell convençut que no surtirien si no ho possaves tu. Si li posses el mateix nom que l'arxiu .mkv t'obre directament el substitul extret en comptes de llegir el que hi ah dintre O_ô

Per cert, que vols fer amb aquell mkv? xD No serà Kanon, no? xDD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Això ja m'ho vas dir i ho vaig provar amb Kanon però amb el videolan, no amb el bsplayer(perque a l'obrir-lo em posava error), i no em funcionava xD I no, no és per Kanon, és per Haibane, que he traduit un capitol i volia veure com quedaven els subs pel tema temps.

El que passa és que jo sempre que he extret un .mkv el video estava en format .avi o .ogm que sé com convertir-los, però ara m'ha sortit una cosa rara que em posa com a "tipo de archivo: archivo" i no ho puc obrir amb res ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Si el que vols fer és provar els subtítols, simplement posa els subtítols amb el mateix nom que el fitxer de vídeo a la mateixa carpeta, i obre el vídeo. Amb qualsevol reproductor (excepte el VideoLAN) se t'hauria de veure.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No entenc perquè ningu té el Media Player Classic si a mi em venia amb el PC... .___________.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

I quan ho tinc tot extret i el que vull és tornar a enganxar totes les parts extretes reemplaçant els subs que hi havia pels meus subs, això com ho faig?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Em sembla k s'ha de fer amb el virtualdub (a mi m'ho van explicar ja k tinc k fer black lagoon pero no men enrecordo ja xD).
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit:Em sembla k s'ha de fer amb el virtualdub (a mi m'ho van explicar ja k tinc k fer black lagoon pero no men enrecordo ja xD).
Si, però el problema és que l'arxiu de video no me l'agafa el virtualdub :(
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gage
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 13/10/2006 a les 03:24
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: gage »

L'altre opció que tens és fer servir el MKVMerge que és el que té per defecte el mkv, amb aquest t'ha de funcionar sense cap problema :D
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs acabo de provar el MKVMerge i tampoc m'agafa el video u.u no se com s'ho deuen haver fet aquests alemanys per fer el mkv d'aquesta serie. En fi, doncs em sembla que definitivament ja la deixo per impossible Haibane perque no trobo cap RAW i els mkv que em baixo no els puc tractar u.u A per Kanon full-time doncs!!
Imatge
Imatge
Respon