AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Lentitud per culpa de la mula

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Lentitud per culpa de la mula

Entrada Autor: shaidarol »

Veureu, des de fa uns dies tinc problemes en carregar pàgines web si hi tinc posat l'emule. Ja sé que si el tens posat triguen més a carregar les pàgines, però mai m'havia passat el d'ara, que no s'em carrega cap ni a la de tres i el messenger no el puc ni posar. Lo bo és que si poso desconnectar a l'emule llavors el problema s'arregla, i se'm segueixen baixant coses pel Kad però amb això no se si trigarà tot més a baixar.

Algú sap alguna manera d'arreglar-ho? Perquè mai m'havia passat això abans, i he provat de canviar el mod de l'emule però segueix estant el problema.

Ja posats, tinc una altra pregunta: perquè quan utilitzo el bitcomet l'internet se'm va conectant i desconectant tota l'estona?

Merci!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Imagino que les dues coses deuen tindre a veure amb el nombre de connexions que fas en un cert interval de temps. Alguns routers "peten" o queden sense activitat quan intentes fer més d'unes determinades connexions alhora (l'eMule i el BitTorrent en fan moltes). Prova d'anar a les preferències dels programes i hi trobaràs una cosa com "Màxim de connexions" o "Màxim de connexions / 5 segons" (el BitComet no sé si ho té, l'eMule sí). Prova de baixar-ho a la meitat i prova a veure si et va. Si no, vés-ho baixant. Tardarà més a connectar amb els clients però almenys no et petarà internet.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Merci ja ho he fet i de moment amb la mula posada sembla que puc navegar. Una cosa però, els servidors serveixen per alguna cosa apart de per buscar arxius? Ho dic perque igualment sem baixen les coses sense estar conectat a un servidor
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

weno jo ja tinc un problema més gros. Quan obro el bittorrent automaticament el router peta i es keda uns segons (o minuts) a tornarse a conectar... això es culpa del router?
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

A mi també em passava això i l'unica solucio que vaig trobar va ser instalar-me la versió antiga del bittorrent (perquè utilitzes bittorrent o bitcomet, bittornado i coses aixi?) amb el que ja no vaig tenir més problemes.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Els servidors de l'eMule en principi són útils quan t'acabes de connectar, ajuden a trobar fonts. Després, si et desconnectes segurament ni ho notaràs. Si tens Kad activat, els servidors (crec) són prescindibles.

@wolffan:
Prova el mateix que li he dit al shaidarol, té pinta de ser el mateix.
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Max half-open tcp conections? l'he baixat de 10 a 5... això no reduirà la velocitat de descàrrega del bittorent? No entenc kina funció fa sino.
Respon