AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Extreure subtitols d'un arxiu del Real Player

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Extreure subtitols d'un arxiu del Real Player

Entrada Autor: shaidarol »

Tinc un problema, se m'ha baixat el primer capitol de Haibane Renmei (en mkv) i a l'extreure'l em surt per una banda l'audio en mp3 i per l'altra no em surt el video en avi amb els subtitols separats com esperava sinó que em surt un arxiu del Real Player (VBR real audio/video) i els subtitols no estan per enlloc. Hi ha alguna manera de treure els subtitols d'aqui? Perquè el virtualdub no m'agafa aquest arxiu aixi que no sé com extreurel's ni si es pot fer.

Dew!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs això vol dir que el MKV no portava subtítols, simplement un vídeo i un àudio. Un MKV no té per què portar els subtítols per separat, pot fer el mateix que un AVI, només són contenidors que poden contenir vídeo, àudio i subtítols (bé, l'AVI només vídeo i àudio).
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

mmm merda >< Buenu, m'ho haure de baixar d'un altre lloc.
Merci Ereza!!
Imatge
Imatge
Respon