AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Windows pirata

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Windows pirata

Entrada Autor: shaidarol »

Tinc un problema. Avui a l'encendre l'ordinador de sobte a lo d les sessions em posa "podria ser victima d una falsificacion de software, su windows no es original", i a l'iniciar la sessio em surt una icona on cada dos per tres em va dient que no tinc windows original. Crec recordar que el windows meu no és pirata (crec, ja ho preguntaré als meus germans), però no hi ha alguna manera de treure aquesta icona infecte?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Si no és pirata (assegura-te'n) truca al servei tècnic de Mocosoft i digue'ls-hi, imagino que et donaran alguna solució.

De passada digue'ls que són uns inútils per crear un programa que no sap ni reconèixer si un Windows és pirata o no xD

Si és pirata, busca pel Google "eliminar WGA" o alguna cosa així, imagino que hi haurà tutorials.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Em sembla que ja no em baixare més merdes d'actualitzacions perque això m'ha sortit després d'actualitzar, i a sobre no em funciona cap torrent, cosa que no se si tindra res a veure. Ereza, estic per passar-me a linux xD
Imatge
Imatge
Respon