AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Passar de mp4 a avi

Tens problemes per veure algun vídeo? No pots descarregar alguna sèrie? Aquest és el teu fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Passar de mp4 a avi

Entrada Autor: shaidarol »

La meva pregunta es si hi ha alguna manera de passar de mp4 a avi, ja que a mi la qualitat divx ja em va be i a mes els avi els puc veure al dvd de sobretaula (es diu aixi?xD). A més, ja he tingut bastants problemes amb fitxers mp4 que no s'0bren o que es veuen malament tot i tenir els codecs necessaris. Vinga moltes gracies!!

PD: Uee ja no soc perdut!
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Amb el virtualdubmod potser pots passar-ho però no les tinc totes a més necesistes una de codecs que ho flipes.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Joe resposta instantània! :lol:
He provat d'obrir un fitxer mp4 amb el virtualdub, pero ni tan sols l'agafa com a fitxer llegible aixi que anem be U_U. El virtualdub ja l'havia utilitzat pero nomes per passar ogm o mkv a avis
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

mM tens tots els codecs de mp4? Jo encara no se encodejar en mp4 però m'he n'ensenyaran aviat, per a fer una sèrie. Però tampoc sé si es pot fer el pas contrari, imagino que sí.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, el que jo faria seria treure el vídeo i l'àudio (demux) de l'MP4 amb el Yamb+Mp4Box, i després unir-los (mux) amb l'AVImuxGUI+Avimux. Després podries obrir-ho amb el VirtualDub i editar el que vulguessis.
L'altra opció és instal·lar-te l'Avisynth, i crear un .avs on posi:

DirectShowSource("nomdelvideo.mp4")

I després obrir-ho amb el VirtualDub.

Tu decideixes =P
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ereza ha escrit:Sí, el que jo faria seria treure el vídeo i l'àudio (demux) de l'MP4 amb el Yamb+Mp4Box, i després unir-los (mux) amb l'AVImuxGUI+Avimux. Després podries obrir-ho amb el VirtualDub i editar el que vulguessis.
L'altra opció és instal·lar-te l'Avisynth, i crear un .avs on posi:

DirectShowSource("nomdelvideo.mp4")

I després obrir-ho amb el VirtualDub.

Tu decideixes =P
Merci Ereza i Wolffan, ara provare de baixar-me aquests programes i a veure que tal va
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Quines coses tan complicades ^^U

Aviam si treuen algun programa que faci tot això ben aviat, sense tantes complicacions... Que no hi ha qui s'aclareixi ^^U
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Home, quan t'hi fiques acabes veient que no és tan complicat. És fer, pim, pam, pum, i save as ...avi, jeje.
Al final també ho hauré de fer això de passar el mp4 a avi, si és que aquest pc meu segueix reproduint-me malament els mp4.
Avatar de l’usuari
Mad93
Habitual
Entrades: 50
Membre des de: 22/10/2003 a les 20:24
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Mad93 »

Amb el virtuadubmod això del directshow ho pots triar a sota en un desplegable en el menú d'obrir el vídeo.
Perdut en algun lloc
Respon