AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

nyu nyu nyu "Contraband de material" nyu nyu nyu

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Vampi-Chan
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 02/11/2005 a les 14:43

nyu nyu nyu "Contraband de material" nyu nyu nyu

Entrada Autor: Vampi-Chan »

Sal-lutacions a tothom! =^.^=

Per començar fel-licito aquesta web i el fansub en català.
Bé, soc un noi "di la rumania" (de Sabadell), nu tingu suficienti linia di adsl per bajare totto el anime fan sub, per favor, senyora i senyoreeee" ;P

Básicament busco gent que com jo sigui fan del anime i volgui intercanviar sèries completas d'anime. Tant en mà com per correu, ja que descargar tot el que surt amb una línia 1 mega es quelcom complicat, nosequé!

Be si algu de vosaltres esta interessat/da que m'ho comuniqui via email , wachu wachuwa

Zophael@msn.com

Vagi bé nsq =D
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

RE: nyu nyu nyu "Contraband de material" nyu nyu n

Entrada Autor: znake »

Per curiosistat. Quins idiomes saps? o.oU

Jo no arribo ni al Mega, tinc 56K, però igualment em baixo varies sèries, només s'ha de ternir tot ben organitzadet. Però no intentis baixar per eMule, perquè no descarregaràs quasi mai, millor per Bittorrent o algun programa de Descarregues Directes però que es puguin pausar, com el Reget.
Tant en mà com per correu
Per correu? ._. Llavors serà el mateix que si t'ho dfescarregues per tu mateix, no? =P
Vampi-Chan
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 02/11/2005 a les 14:43

RE: nyu nyu nyu "Contraband de material" nyu nyu n

Entrada Autor: Vampi-Chan »

RE!
Per correu? ._. Llavors serà el mateix que si t'ho dfescarregues per tu mateix, no? =P-->no em referia a correu electronic!!! aii!!! :P:P:P

Doncs si et sembla bé envia'm un mail amb les sèries de que disposis i te'l replico amb les meves i fem intercanvi clandestí, si?

"Nadie muere virgen, pues la vida nos jode a todos" -nye-
Respon