znake ha escrit:Doncs si et dic algo i et sents aludit que vols que hi faci, jo?
Clar, no m'he de donar per aludit quan em quoteges i dius "tu també ets molt lleig", s'ha de donar per al·ludit el zierbo o el panda o qui sigui pero jo no.... com pot ser que no me n'hagi adonat?
znake ha escrit:Només he dit aixo perque no has dit res, nomes has comentat per dir que era molt lleig. Doncs bueno, per a aixo no cal que ho diguis.
Clar, i dir que es molt lleig no és cap opinió ni és dir res. Si hagués posat "es molt maco aquest bano" només, oi que no hauries dit res? Doncs si no t'agrada que diguin coses aixi llavors no fiquis una foto perque comentem, perquè tant pot haver-hi una opinió com un altra.
znake ha escrit:I si tu poses algo només dic que a mi no m'agrada o algo aixi, o que el trobo lleig, no una frase seca com: es molt lleig.
Home, entre dir "el trobo lleig" i "és molt lleig" tampoc hi veig gaire diferència. De totes formes ja t'ho he dit abans, si m'ho posessis jo mai et contestaria amb un "jo també et trobo lletja", és una cosa que no té res a veure amb el tema i que l'has posat només per picar-me amb tota la mala bava, cosa que jo quan vaig escriure "és molt lleig" no ho vaig fer amb la intenció de picar-te sino de donar la meva opinió. A més, cosa que tu no has fet, t'he demanat perdó per haver-ho dit perquè he vist que el comentari no t'ha agradat i també perquè ahir vaig tenir un mal dia i el comentari aquest doncs va ser la gota q va fer vessar el got i em va enrabiar xD.
zanke ha escrit:Ja pots discutir, ja, que no em guanya ningu en aixo
A mi també m'agrada discutir, i de fet ara m'ho estic passant be i tot. Ja tocava discutir una mica al forum xD