AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Conan en DVD

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Conan en DVD

Entrada Autor: znake »

Ja sabia d'aquesta noticia, però no del tot. Ibé, he trobat en un blog aquesta informació.

"Por fin se han dado a conocer mediante Zona DVD, las caracteristicas de la edicion de Jonu Media de "Detective Conan". El 27 de octubre saldra a la venta el primer volumen que contendra 26 episodios, tendra caracteristicas similares al formato de Ranma 1/2; sera presentado en digipack, con pistas de audio en japones, castellano y catalan, subtitulos en castellano y con la imagen procedente del master japones. El contenido extra esta aun por confirmar."

Crec que està força bé, però el preu ho dirá tot, no? xD
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Imatge del màster japonès... Sense aquelles merdes d'openings i endings manipulats, ni cartellets negres made in televisió de catalunya...

Quin gran goig... *___________*

Que us la comprareu?
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Quan tinguem diners xDD No tenim ni un duru, i no sé com ens ho farem u.u
Es que tinc la mania que si no ho compres en menys de dos messos ja no quedarán i.i
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Si us ho voleu comprar, espereu a les ofertes 3x2 del corte inglés, aquelles que fan juliol i agost i després de Nadal. Fan un 35% de descompte. Depèn del que cobri, intentaré comprar-me alguna cosa *-*

Si ens ho anem comprant, ja ens deixarem els DVDs que tinguem cadascú :P Jo almenys en vull tenir algun.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Algun? No podràs comprar-te'l pas suelto xD Jo em compraré tots els packs, ja que un dia vaig decidir que, com no ho treien a espanya, me'ls compraria a Japó quan anés. I ara que m'ho treuren.. tindré que comprar-ho ò.ó
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

znake ha escrit:Algun? No podràs comprar-te'l pas suelto xD
Home, no trauran la sèrie completa així de cop. La trauran en packs de 10 o com a molt 20 DVDs, suposo... ^^u

Per cert, com s'entén això? Els drets de la sèrie els té Arait Multimèdia i en canvi l'editarà la Jonu??
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No no, Arai te el dret a l'emissió per televisió, i Jonu a vendre-ho.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Els drets no els tenia Manga Films? .___. xD En fi, que els hi deuen haver caducat, o això o Jonu també ha parlat amb els japos i els hi han comprat les dues distribuïdores (suposo que es deu poder fer ._.).

Jo si porten la sèrie sense tallar i amb els openings japos ja estaré així: =)______________
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

També haurien de fer muntatges amb els openings catalans, que han fet una aberració.

Els drets abans els tenia Manga films, però els hi van caducar... de fet la segona tanda de capítols la van comprar al Japó directament, crec. >.<

I no ho sé això, de si poden tenir els drets dues distribuïdores, però se'm fa estrany >.<
Respon