AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Shonen Jump

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Shonen Jump

Entrada Autor: wolffan »

L'altre dia passejan per les pags de torrents japos, vaig veure un exemplar de la shonen i mel vaig baixar per curiositat.
I !!!! Quin peaxo de revisteta! És tremendo el nombre de series que tenen bona pinta. El que fan aqui es riure. Que m'he d'esperar fins al novembre perque norma em tregui un volum d'un manga que fa mig any o mes que ja està fet.
Per culpa de les empreses de publicacions el mon del comic espanyol per mi (el manga) sobretot el que ve del japo va tot molt lent. I a mes et poden deixar una serie penjada perque en aquell moment no els va bé de fer...
En fi espero que es posin les piles perque sinó ho portem clar.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, el tema que tardin un temps a arribar fins aquí és normal. A part que s'han de fer negocis amb els japos (que són molt seus, s'ha de fer el que ells volen xD per això -tot i ser un altre tema- no arriben les pel·lícules de Conan, perquè volen que es projectin als cines i la llicència costaria pasta gansa), a sobre cal temps per traduir-ho, editar-ho i imprimir-ho.
Imatge
Respon