AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
PC o consola?
PC o consola?
A que jugueu avitualment al pc o a la consola.
Jo tinc la ps2 pero ja no hi jugo des de fa un temps, pero tampoc al pc perk tava fet caldo, ara k l'he arreglat podre tornar a fer partidetes en red. Aviam si trobo algun joc en red i s'animen els meus companys, vosaltres us agrada algun joc en red? O no gasteu d'aquestes coses?
Jo tinc la ps2 pero ja no hi jugo des de fa un temps, pero tampoc al pc perk tava fet caldo, ara k l'he arreglat podre tornar a fer partidetes en red. Aviam si trobo algun joc en red i s'animen els meus companys, vosaltres us agrada algun joc en red? O no gasteu d'aquestes coses?
- Ereza
- Cap de la secta
- Entrades: 913
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Jo sóc d'aquells que pensa que s'ha de jugar amb el que s'ha dissenyat per jugar, o sigui, les consoles. De PC, res de res xD Això no vol dir que no em viciï a vegades a algun joc, però és raríssim (veure "Pontifex II/Bridge Construction Set" xD), i només per quan de debò no sé què fer.
Joc en xarxa, no, no n'he jugat mai cap >.< Weno, una vegada un company em va deixar provar el Ragnarok, i té bona pinta... Però no tinc ganes de viciar-me, prefereixo fer coses més productives (CatSub? o.ô). Bé, això sense comptar el Wi-Fi del Mario Kart DS... xP
Per cert, sóc un dels que espera amb impaciència que arribi la Revolution... *-* I, tot i que tingui una PSX, sóc nintendero total (que consti xD).
Joc en xarxa, no, no n'he jugat mai cap >.< Weno, una vegada un company em va deixar provar el Ragnarok, i té bona pinta... Però no tinc ganes de viciar-me, prefereixo fer coses més productives (CatSub? o.ô). Bé, això sense comptar el Wi-Fi del Mario Kart DS... xP
Per cert, sóc un dels que espera amb impaciència que arribi la Revolution... *-* I, tot i que tingui una PSX, sóc nintendero total (que consti xD).

Ets un camisero!!! No has provat un bon joc en red??? Uiui, mira que jo soc ps total pero m'agrada jugar al pc perque es molt comode i els jocs d'estrategia que son els que m'agraden més, per consola son dificils de jugar. Per això em decanto pel pc, ara quan surti la ps3 am wifi i nosequantes coses mes ja sera un altre tema.
, ara tic miran uns quants jocs en red, si trobo algun de bo ja el posare aqui (evidentment sera gratuit), si voleu fem unes partidetes, ara despres de 1 any i mig sense jugar a re tinc una mica de mono.
![[llengua] :P](./images/smilies/llengua.gif)
- Spike
- Membre del fansub
- Entrades: 528
- Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
- Ubicació: Les Borges Blanques
Òbviament és millor la consola. No hi ha problemes d'instal·lació, ralentitzacions del pc, errors i tot això dels ordinadors, a més, algunes versions del windows no et deixen instal·lar certs jocs vells, i mira que en tinc un bon munt. Jo sóc un fan dels RPG tot i que per la meva Cube només n'hi hagi uns quants.
P.D.: Jo estic amb l'Ereza (també anomenat Espira): nintendero total!!
P.D.: Jo estic amb l'Ereza (també anomenat Espira): nintendero total!!
- Sheikah
- Filòleg
- Entrades: 207
- Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
- Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Jo també tinc aquesta opinió... per jugar, amb el que està per a jugar. Però ves, cada dos per tres surten consoles noves i les que tinc es queden desfassades... I si no hi ha pela, donc sno hi ha videojoc. Així estic. Que passo de jugar perquè ja no sé a què jugar xD
A més, que els jocs són massa cars pel meu gust... u_u
A més, que els jocs són massa cars pel meu gust... u_u
Tampoc hi ha per tant xD. Jo actualitzo el pc cada 4 o 5 anys. ( o sigui el canvio xD), aixo va a gustos, pero jo penso que per pc surten mes coses a mes si tens una consola de les que surten ara, o et compres una tele plana i gran, sino es una merda comprarte una consola amb grafics de la ostia i veureu malament perk la tele no es lo ultim.