Spike ha escrit:I, per fi, després de tant de temps, aquí arriba la meva col·lecció més gran, la de la Cube.
La Cube, l'única consola que m'he comprat al dia que va sortir (3 de maig de 2002) va coincidir amb el primer any que començava a treballar als estius, de manera que per fi podia comprar-me jocs més sovint, cosa que no passava amb la N64 i anteriors. La col·lecció va poder anar augmentant a bon ritme fins als 31 actuals.
Sens dubte també és la consola "fixa" a la que hi he passat més hores. La podríem considerar la meva meravella.
Aquí la foto:

Tens dues ovelles negres, o millor hauria de dir grises: Metroid Prime i Sonic Mega Collection són Platinum. Això resta molt valor
![[dimoni] :malvat:](./images/smilies/dimoni.gif)
Ah, i com és que el Luigi's Mansion no el tens PAL?
Et falten joies com el Mario Kart, els Mario Party (a mi també
![[trist] :-(](./images/smilies/trist.gif)
) i els Pikmin. I el Twilight, clar
De GameCube amb el que tinc ja en tinc prou, si els trobo barats potser agafo els Resident Evil però seria més aviat per tenir la col·lecció "bona", perquè els jocs no és que m'agradin gaire. I els Sonic també m'agradaria tenir-los. Però realment que trobi a faltar només hi ha el Fire Emblem.
Per cert, aquest Skies of Arcadia no és el que va sortir aquí, no? Perquè si no, duria el logotip d'aDeSe a la portada i hi posaria "ONLY FOR / EXCLUSIF SUR". PAL UK, potser? O m'equivoco?
Pensava que la majoria de jocs els tindríem en comú però són pocs els que tenim iguals, només són 14 comptant el Luigi's xD
Jo si no recordo malament en tinc 27 o 28, no me'n recordo exactament, així que encara em guanyes.
Per cert, paradoxalment, potser la col·lecció que tinc més gran és la de N64, però no n'estic segur... He de fer recompte un cap de setmana d'aquests xD