AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Gangues de segona mà

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Faig actualització amb el que he comprat últimament i que no hagi dit aquí:

ZONA EBAY

Guia de pistes oficial de Zelda Ocarina of Time: 10€ aprox.
Era un pack amb el joc, i com que la meva guia estava feta pols, doncs què millor que recuperar-la per un mòdic preu. El joc el revendré.
Imatge

Yoshi's Story de Nintendo 64 complet: 0€
Era un pack amb diverses coses que revendré per bastant més, i com que aquest joc era l'únic que m'interessava, doncs em surt gratis :-D I de fet, com que revendré el cartutx pelat que tenia, em sortirà més que gratis xD
Imatge

Kid Icarus de Game Boy complet: 14,49€
Em va semblar un preu acceptable o.o
Imatge

Chrono Trigger de SNES complet i perfecte: 98,55€
Dificilíssim de trobar, val la pena pagar el doble que per un joc normal sent el meu joc preferit. La DESGRÀCIA és que mentre reorganitzàvem la col·lecció al nou armari no se sap com es va ratllar un dels costats de la caixa... :plora: :plora: :plora:
Imatge

NES completa i perfectíssima, com nova: 25,80€
Una ganga, tan barata per culpa que el venedor va posar la descripció de manera horrible xD Una de les millors adquisicions que he fet últimament.
Imatge

SNES amb caixa + Comandament complet: 0€
Sí senyor, gratis! Anava en un pack amb diverses coses més i sumant tot el que m'han donat pel que he revenut, m'ha sortit la SNES gratis.
Imatge

Super Mario Land + Dyna Blaster complets com nous: 15,40€
Resultat de revendre la resta d'aquest pack.
Imatge

Super Mario World complet: 30€
La caixa està xunga, però és molt estrany de trobar la versió espanyola amb caixa, així que...
Imatge

Kirby 64, complet: 26€
Joc raríssim, que normalment es ven molt més car, no sé per què em va sortir tan barat xD Ja el tenia només cartutx, així que l'he completat.
Imatge

Mischief Makers, complet: 10,61€
Aquest joc tenia ganes d'aconseguir-lo des que el vaig veure per primer cop a l'Informe 64 :haha:
Imatge

Baten Kaitos Origins precintat: 39€
Necessitaré el Freeloader, però de moment ja el tinc.
Imatge

SNES completa: 53,50€
Aquesta està en millor estat que la que tinc :P
Imatge

Yoshi's Island complet: 23,59€
Per fi complet! ^_^u
Imatge

I per últim........

Super Mario All-Stars + Super Mario World COMPLET: 61€
Joc raríssim on el veieu, només va sortir al Regne Unit just abans de ser inclòs en un pack amb la consola, i se'n van vendre poquíssims. De fet, si busqueu pel Google, ben poca cosa trobareu sobre el joc amb caixa.
Imatge

ZONA FÒRUMS DE VIDEOJOCS

Donkey Kong Country 2 + F-Zero + Stunt Race FX + Mario Paint + Guia de pistes del Terranigma: 105€
Feia temps que buscava el DKC 2, que és bastant estrany en la versió PAL Espanya, i si ja de passada milloro la qualitat del meu F-Zero, aconsegueixo el Mario Paint per a la meva col·lecció de caixes grans i la súper-cotitzada guia de pistes del Terranigma (arriben a pagar 70€ per ella, ja que s'havia de demanar en el seu dia quan compraves el joc i llavors te l'enviaven, per això és tan rara), ja ni en parlem.
(no hi ha foto perquè la serp té la meva càmera)

Lylat Wars amb caixa gran complet: 25€
No és cap ganga, però tenia ganes d'aconseguir aquest joc :-P
(no hi ha foto)
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

:-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Bestial!
Cada cop que veig les teves gangues m'adono del gafe que sóc de tenir el Cash tan "lluny" i de no venir-me ganes d'entrar a eBay. Abans de l'any que ve segur que aconseguiré alguna cosa per eBay, el què? no ho sé...

P.D.: Quin dia dius que seràs al poble per ensenyar-me la col·lecció?
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit::-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Bestial!
Cada cop que veig les teves gangues m'adono del gafe que sóc de tenir el Cash tan "lluny" i de no venir-me ganes d'entrar a eBay. Abans de l'any que ve segur que aconseguiré alguna cosa per eBay, el què? no ho sé...
xDDD Doncs home, potser que ho sàpigues. O si no, posa't a navegar per tota una categoria i segur que hi ha alguna cosa mitjanament interessant. No sé com estarà el Cash de Lleida, però quan jo hi anava hi havia força gangues. Un cop hi havia un fotimer de jocs de SNES a 1€, no en vaig comprar cap, però l'endemà ja només en quedaven dos xDD

Per cert, si encara rodes per Tarragona (no ho sé, no sé res de tu xDD), també hi ha un Cash allà (almenys això diu la web): C/ Alguer 5.
Spike ha escrit:P.D.: Quin dia dius que seràs al poble per ensenyar-me la col·lecció?
Aquest cap de setmana, si vols vindre ja ho saps, potser et conviden mons pares a sopar :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:Per cert, si encara rodes per Tarragona (no ho sé, no sé res de tu xDD), també hi ha un Cash allà (almenys això diu la web): C/ Alguer 5.
Només em queden 2,2 setmanes de ser-hi. De tota manera, no penso fer cap més odissea per Tarragona buscant un lloc per aparcar i després caminar un munt, ja ho vaig fer al seu dia. Tampoc sé on és aquest carrer.
Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:P.D.: Quin dia dius que seràs al poble per ensenyar-me la col·lecció?
Aquest cap de setmana, si vols vindre ja ho saps, potser et conviden mons pares a sopar :haha:
Bé, doncs ja diré.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Tampoc sé on és aquest carrer.
Google Maps is your friend: http://maps.google.es/maps?f=q&hl=en&ge ... =addr&om=1
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Pujo el tema perquè aquest dijous vaig trobar una ganga digna d'esment:

Imatge

Super R-Type III complet per 7,99€. El preu marcat era de 15,99€, però si l'ordinador diu que són 7,99€ no em queixaré pas.

El joc és bastant raret perquè només va sortir a França i Holanda, i és força buscat: http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=016 (i va pujant)

Per cert, com a curiositat, les instruccions també vénen en anglès.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: shaidarol »

Osti el r-type! Aquest joc el tenia jo per Game Boy Tocho en un joc pirata que en venien 4 diferents. La veritat és que per l'epoca estava bastant bé.
Imatge
Imatge
Respon