AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Gangues de segona mà

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Depèn del Cash, en alguns saben de què va la cosa i els més buscats van més cars xD Fins i tot MASSA cars. La qüestió sempre és passar-s'hi sovint, de tant en tant trobes gangues d'aquestes. I fins i tot en pots trobar de complets per menys de 10€, depèn de quin.

Jo tampoc pretenia comprar cartutxos pelats, però a aquest preu els vaig agafar xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Va, ningú es compra res aquí? :plora:

Actualitzaré amb les últimes coses que he aconseguit, no tinc fotos però posaré les que em van passar en el seu dia, si de cas. Això ha estat el que he aconseguit els últims dos mesos:

ZONA EBAY

GameCube negra + Gameboy Player: 55,50€
La vaig comprar bàsicament pel Gameboy Player, però també em quedaré la GC negra :P
Imatge

Super Mario All-Stars: 28€
Tenia ganes de tenir-lo amb caixa; òbviament, el meu només cartutx l'he venut.
Imatge

Nintendo 64 + Rumble Pak + Dos comandaments + Controller Pak no oficial + Holy Magic Century + Rayman 2 + Ocarina of Time + Majora's Mask + Mario Party: 70,50€
Ho he revenut/revendré tot menys el Rumble Pak, el Holy Magic Century i el Mario Party (aquests dos els tenia en cartutx, i ja han estat venuts)
Imatge

Super Smash Bros.: 12€
Ganga brutal, he revenut el meu per 15,80€ i estava en horrible estat.
Imatge

Jet Force Gemini: 7€
Ganga del mateix venedor que l'Smash.
Imatge

Memory Card de 251 blocs de GameCube: 18€
Necessitava espai :plora:
Imatge

Super Metroid (caixa gegant PAL Regne Unit): 22,12€
Gangazo, al Regne Unit es ven per uns 40€ i aquí em va sortir així no se sap per què xD
Imatge

Tales of Symphonia: 18€
Gangón, en PERFECTÍSSIM estat, el que tenia jo també estava perfecte però la caixa tenia alguna ratlleta súper-minsa, en breu el vendré i hi guanyaré molt més.
(no hi ha foto)

Zelda: Wind Waker Edició Limitada: 17€
En perfecte estat, el que tenia jo misteriosament no era la caixa daurada, i l'he venut per 28€ xDD
(no hi ha foto)

Zelda A Link to the Past amb mapa: 41,94€
Tenia la versió Classics, amb la targeta de pistes i les instruccions, he fet un combinat de tot i ara tinc la versió original completa. La resta anirà revenut.
Imatge

F-Zero GX: 15€
No és una ganga, però em venia de gust tenir aquest joc, el de 64 em va viciar força.
Imatge

Excitebike 64 precintat: 17,78€
Simple especulació, el deixaré precintat fins d'aquí uns 10 anyets, a veure si puja de preu xD
Imatge

ZONA FÒRUMS DE VIDEOJOCS

Castlevania 64: Caixa i instruccions del Diddy Kong Racing + 3,57€ (despeses d'enviament)
Sí, es tracta d'un intercanvi. Com que la caixa sola no crec que la vengués per gaire, doncs la vaig canviar. El Castlevania l'he venut per 9,50€.
Imatge

Illusion of Time: 45€
Per eBay el venen per 100€, no sé com poden pagar tant... Aquest tenia una punteta de la caixa tocada, però amb Super Glue ja està solucionat, ara està perfecte! :-D
Imatge

Metroid II: 12€
Feia temps que el buscava, i com que és un cartutx pelat, poc m'importa que no sigui PAL Espanya.
Imatge

Mystic Quest: 28€
La primera entrega del Seiken Densetsu! :enamorat:
Imatge

ZONA CASH

Comandament de SNES: 11,99€
ÉS NOU!!!! Ho té tot, com si fos acabat de comprar! L'he vist avui i he dit: "pa la saca"! I sí, les instruccions estan dins d'un plàstic que no ha estat MAI obert (està segellat encara).
Imatge

Mr. Nutz: 1€
A la caixa ben clarament que posa 7,99€, oi? Doncs a l'hora de pagar el lector de codis de barres ha dit: "Juego Super Nintendo: 1€". Genial, tu! :lol:
Imatge

Això és tot! Tinc més coses comprades, però encara han d'arribar, una d'elles és molt especial, el meu joc preferit :-)_ :-)_ :-)_
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

:-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Jo també en vull.
Deixa de donar-me raons per venir-te a robar que si no em veuré obligat a cometre el robatori.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Deixa de donar-me raons per venir-te a robar que si no em veuré obligat a cometre el robatori.
Tampoc aniria malament que em buidessis una mica l'habitació, tinc l'armari on tinc els jocs ple a vessar, ja no hi cap res més, i les consoles estan desperdigades per damunt dels diferents armaris agafant pols :plora: He de fer una reorganització urgent! :S

Però havies de venir a robar sense dir res, home, si ara em desapareix la col·lecció ja sabré que has estat tu, coi! És que... ^_^u
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:Però havies de venir a robar sense dir res, home, si ara em desapareix la col·lecció ja sabré que has estat tu, coi! És que... ^_^u
:plora: :plora: No tinc més remei que esperar a que t'oblidis d'això i llavors ja no ho sabràs. :malvat:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:Però havies de venir a robar sense dir res, home, si ara em desapareix la col·lecció ja sabré que has estat tu, coi! És que... ^_^u
:plora: :plora: No tinc més remei que esperar a que t'oblidis d'això i llavors ja no ho sabràs. :malvat:
Ho apuntaré a l'armari dels jocs: "Si en falten, els ha robat el Forty" :malvat: :malvat: :malvat: :malvat:
I a la paret: "Si falta l'armari sencer, també l'ha robat el Forty" :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Avui s'afegeixen a la meva col·lecció:

-Excite Truck PRECINTAT: 30€
-Pokémon Diamante: 22€ (aquest a petició de la serp xD)

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

No són gaire gangues, però bé:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: znake »

No deies que no compraries jocs sense caixa? :fuet:

PD (offtopic): Ai, a gastar! I no vinguis dient que no podem viure junts perque no treballo, tu tampoc ho feies. A més, tu treballes asegut, i jo dubto que ho fes sense haver acabat els estudis encara. Estudiar es per treballar asegut :lol:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:No deies que no compraries jocs sense caixa? :fuet:
Però de NES és pràcticament impossible trobar-ne amb caixa... :plora: I el Super Mario World pràcticament impossible...
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Caram, ja es troben Metroids 3 rebaixats? Si només va sortir fa 3 setmanes. Bé, el preu original era de 45.

El Super Mario World: a mi també em falta la caixa, és que venia de regal amb la SNES i, com el Mario 64, no el van ficar amb caixa :plora:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Caram, ja es troben Metroids 3 rebaixats? Si només va sortir fa 3 setmanes. Bé, el preu original era de 45.
Pensava que eren 50€ :plora: Però bé, està com just desprecintat, ningú diria que sigui de segona mà. I té els punts VIP, clar, si no no l'hauria comprat xD

En aquella botiga hi he vist jocs de segona mà... El dia després que els llancessin! El Tingle de DS, si no recordo malament, va sortir un divendres i el dilluns ja hi era! xD
Spike ha escrit:El Super Mario World: a mi també em falta la caixa, és que venia de regal amb la SNES i, com el Mario 64, no el van ficar amb caixa :plora:
I com el Wii Sports, que als que tenen les Wiis noves els hi ve dins d'una funda de paper xDDDD Però bé, és cosa de buscar els jocs dels pocs pringats que van comprar la consola pelada i després el joc amb caixa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Caram, ja es troben Metroids 3 rebaixats? Si només va sortir fa 3 setmanes. Bé, el preu original era de 45.
Pensava que eren 50€ :plora:
Mèh, és veritat. M'he confós amb el Paper Mario. Sí, eren 50.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Caram, ja es troben Metroids 3 rebaixats? Si només va sortir fa 3 setmanes. Bé, el preu original era de 45.
Pensava que eren 50€ :plora:
Mèh, és veritat. M'he confós amb el Paper Mario. Sí, eren 50.
Eh... El Super Paper Mario costa 49,95€ a la majoria de llocs.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:Eh... El Super Paper Mario costa 49,95€ a la majoria de llocs.
Juas, a mi em va costar 45. Recordo que el Richard (Ludic-man) em va dir: "Aquest cop ha sortit força barat".
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:Eh... El Super Paper Mario costa 49,95€ a la majoria de llocs.
Juas, a mi em va costar 45. Recordo que el Richard (Ludic-man) em va dir: "Aquest cop ha sortit força barat".
Jo des que vaig veure com canviava els bolquers del seu fill damunt del mostrador per on arrossega els jocs que et ven... No hi he tornat :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Tot i que el tio és un crack: obre poques hores al dia i es passa el dia viciant-se xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:Jo des que vaig veure com canviava els bolquers del seu fill damunt del mostrador per on arrossega els jocs que et ven... No hi he tornat :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Segur que tenia els bolquers a una mà i el wiimote a l'altra.
Seràs tan gafe que demà quan vagi a buscar el Galaxy me'l trobaré fent això. :plora:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

And today we have... The following gangs:

Imatge

Pel preu indicat sota d'elles. El Golden Sun el tenien per 12€ només cartutx o per 12€ complet... :haha: :haha: :haha:

I destacar la GBA, és la versió limitada platí, i és NOVA, la pantalla no té cap mena de marca (ni tan sols ditades) i porta les piles originals de Nintendo (les Maxell japoneses)... sense gastar!
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Spike »

Hmmm. Que bonic!
Un dels millors RPGs de la història. Ja te l'estàs passant! :fuet:
No recordo cap versió limitada platí. Te la robaré, que encara no he buscat on és la meva.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de segona mà

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Hmmm. Que bonic!
Un dels millors RPGs de la història. Ja te l'estàs passant! :fuet:
Ho faré, però el principi el tinc atragantat. Era un joc incompatible amb el meu cartutx pirata de GBA, i se m'esborraven les partides, i em vaig tragar la mitja hora del principi unes 4 o 5 vegades xDD
Spike ha escrit:No recordo cap versió limitada platí. Te la robaré, que encara no he buscat on és la meva.
Nintendo no sé quina mania té amb les versions limitades platí. També hi ha la de GameCube, que no m'havia fixat que també era limitada. I també la tinc :-D

Avui he aconseguit això:

Imatge

9€ cadascuna. Estan en molt bon estat, la Color té les instruccions amb la seva funda original i tot.

Als Encants del Clot :-P
Imatge
Respon