AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Codis Wii!
- Ereza
- Cap de la secta
- Entrades: 913
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Codis Wii!
Doncs obro aquest post perquè, qui la tingui, posi el codi de la seva Wii, així ens afegim i podem enviar parides i més endavant jugar on-line xD
Recordeu que perquè funcioni les dues persones han d'afegir el codi Wii de l'altre.
El meu: 7290-3744-0705-6951
PD: Sí, després de molta feina, la tinc! >.<
Recordeu que perquè funcioni les dues persones han d'afegir el codi Wii de l'altre.
El meu: 7290-3744-0705-6951
PD: Sí, després de molta feina, la tinc! >.<

- Spike
- Membre del fansub
- Entrades: 528
- Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
- Ubicació: Les Borges Blanques
Quèèèèèèè!?!?!?!? Com pot ser que ja la tinguis??? No representa que eres el número 42 de reverva? Jo tinc el 31 i m'he quedat sense, has fet alguna trampa o què?
De totes maneres aniré dissabte a les 9.30 al Carrefour a veure si la trobo (segur que no, encara que dimecres encara no hi era).
Maleït Panda.
Sí, ja ficaré el meu codi, però abans m'hauré de buscar alguna cosa adaptadora wi-fi pel pc.
De totes maneres aniré dissabte a les 9.30 al Carrefour a veure si la trobo (segur que no, encara que dimecres encara no hi era).
Maleït Panda.
Sí, ja ficaré el meu codi, però abans m'hauré de buscar alguna cosa adaptadora wi-fi pel pc.
- Ereza
- Cap de la secta
- Contacta:
No la trobaràs. Jo vaig tindre sort de trucar a les botigues de Lleida el dimecres i en tenien 2 o 3 a cada una xD La vaig comprar al Sony Gallery en un pack amb el Zelda+Call of Duty per 349€, però com que no volia el CoD em van deixar un joc a deure.Spike ha escrit:Quèèèèèèè!?!?!?!? Com pot ser que ja la tinguis??? No representa que eres el número 42 de reverva? Jo tinc el 31 i m'he quedat sense, has fet alguna trampa o què?
Maleït Panda.
El del Lúdic que se'n vagi a cagar, és un borde, no la volia vendre abans del dia 9. Li compraré un Nunchaku amb la reserva de 20€ i andando xD
No crec xD Però si tens correu electrònic a la PS3 sí ò.ówolffan ha escrit:Sera compatible amb el de la meva PS3?
Per cert, el Wii Sports és BRUTAL!! >.<
znake: El panda i jo tenim la medalla de bronze en boxa
![[ulleres] 8)](./images/smilies/cool.gif)

- Spike
- Membre del fansub
- Entrades: 528
- Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
- Ubicació: Les Borges Blanques
...... T_T ...... T_T........
He vist com les Wiis del Carrefour volaven davant dels meus nassos, per la gent que la tenia reservada...
He rodat tot el matí per Lleida i l'única resposta obtinguda ha estat un "esgotades"...
Maleït Panda, i encara em vas dir que jo rai...
A esperar un parell de setmanes...
T_T.....T_T......
He vist com les Wiis del Carrefour volaven davant dels meus nassos, per la gent que la tenia reservada...
He rodat tot el matí per Lleida i l'única resposta obtinguda ha estat un "esgotades"...
Maleït Panda, i encara em vas dir que jo rai...
A esperar un parell de setmanes...
T_T.....T_T......
- Ereza
- Cap de la secta
- Contacta:
El Mapwii? Ho tinc pendent. Resulta que no m'agafa el poble, i els he de passar les coordenades xD Va, vaig a fer-ho... >.<Spike ha escrit:Panda, he vist que a la cosa del Google maps hi ha una categoria que localitza les Wii amb el seu número i propietari. Hi has de ficar la teva també. Jo segurament li ficaré (maleït wi-fi, perquè no faig res per solucionar-ho?).