shaidarol ha escrit:PD2: Wolffan per veure que no tots els que corren per aqui son tant anti-sonyers com diuen, el panda l'altre dia em va dir que ell tenia una Playstation
![[por] :shock:](./images/smilies/por.gif)
I a sobre amb xip que va soldar ell mateix
![[por] :shock:](./images/smilies/por.gif)
S'ha de tenir molt apreci per una consola per soldar-li tu mateix el xip
![[hehe] :lol:](./images/smilies/xd.gif)
Tu què fas contant intimitats meves? xDD
Home, jo a Sony fins a la PS3 no li tenia ni apreci ni mania, era neutre. La PSX la vaig comprar simplement pels Final Fantasy i el Chrono Cross, que eren l'únic que m'atreia (i els Finals els tinc legals!), però ja posats, aprofitant que vaig posar el xip per poder tenir el Chrono, em vaig baixar algun Tales i l'Star Ocean. Els RPGs eren (i són) l'únic que m'atreia de la PlayStation... La PS2 la volia comprar quan va sortir, pel Final Fantasy X, però no ho vaig fer i n'estic content, comprar una consola per un joc és una estupidesa (tot i que algun altre RPG hauria caigut).
Ara, la PS3 no la compraré. Sony no es mereix que li compri res, com a antic usuari em sento ofès per les declaracions que fan els directius al·ludint a la nul·la intel·ligència (quantes l·l xD) dels seus clients (i sobretot els clients europeus). A part d'això, ara ja només es limiten a copiar (bé, potser com sempre, però el sensor de moviment va ser "la gota que colma el vaso"), i a sobre tenen la barra de dir que ells són els més innovadors i que la nova generació comença quan ells ho diguin ._.
Si algun dia trobo alguna PS3 de segona mà a un preu assequible (potser 150€?) i realment hi ha bons jocs (de moment cap), potser la compro. Almenys així els meus diners no aniran a Sony xD