AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El mític debat

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Wolffan no t'exhaltis home que nomes és una consola!! :lol:

Opinió personal: Jo crec que nintendo ha tirat sempre més cap a jocs multijugador del tipus Bomberman o Mario Kart que realment son molt divertits i hi pot jugar tothom (excepte Zeldas i Super Marios que son d'un jugador nomes).

En canvi, Sony sempre ha tirat més cap a jocs de rol o tipus GTA que nomes hi pot jugar una persona (tot i que ultimament està treient quantitat de jocs per jugar en familia o amics tipus Buzz, Singstars, Guitar hero etc), o be cap a jocs de lluita (que a mi m'encanten :P)

PD: el FLicky vicia moooooolt!!!
PD2: Wolffan per veure que no tots els que corren per aqui son tant anti-sonyers com diuen, el panda l'altre dia em va dir que ell tenia una Playstation :shock: I a sobre amb xip que va soldar ell mateix :shock: :shock: S'ha de tenir molt apreci per una consola per soldar-li tu mateix el xip :lol:
PD3: Maleïda renfe :dimoni:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:PD2: Wolffan per veure que no tots els que corren per aqui son tant anti-sonyers com diuen, el panda l'altre dia em va dir que ell tenia una Playstation :shock: I a sobre amb xip que va soldar ell mateix :shock: :shock: S'ha de tenir molt apreci per una consola per soldar-li tu mateix el xip :lol:
Tu què fas contant intimitats meves? xDD
Home, jo a Sony fins a la PS3 no li tenia ni apreci ni mania, era neutre. La PSX la vaig comprar simplement pels Final Fantasy i el Chrono Cross, que eren l'únic que m'atreia (i els Finals els tinc legals!), però ja posats, aprofitant que vaig posar el xip per poder tenir el Chrono, em vaig baixar algun Tales i l'Star Ocean. Els RPGs eren (i són) l'únic que m'atreia de la PlayStation... La PS2 la volia comprar quan va sortir, pel Final Fantasy X, però no ho vaig fer i n'estic content, comprar una consola per un joc és una estupidesa (tot i que algun altre RPG hauria caigut).

Ara, la PS3 no la compraré. Sony no es mereix que li compri res, com a antic usuari em sento ofès per les declaracions que fan els directius al·ludint a la nul·la intel·ligència (quantes l·l xD) dels seus clients (i sobretot els clients europeus). A part d'això, ara ja només es limiten a copiar (bé, potser com sempre, però el sensor de moviment va ser "la gota que colma el vaso"), i a sobre tenen la barra de dir que ells són els més innovadors i que la nova generació comença quan ells ho diguin ._.

Si algun dia trobo alguna PS3 de segona mà a un preu assequible (potser 150€?) i realment hi ha bons jocs (de moment cap), potser la compro. Almenys així els meus diners no aniran a Sony xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:La PS2 la volia comprar quan va sortir, pel Final Fantasy X, però no ho vaig fer i n'estic content, comprar una consola per un joc és una estupidesa (tot i que algun altre RPG hauria caigut).
Això també ho vaig pensar jo, però després vaig veure que no valia la pena una consola per 4 o 5 jocs. A més, tenint en compte que per GBA hi ha els FF fins al IV i a punt de sortir el V i el VI és llògic pensar que algun dia llunyà els FF de Ps2 acabaran arribant a alguna de Nintendo, o això espero.
Maleït Sony, mira que prendre les grans sagues RPG a Nintendo... l'època daurada dels RPG va començar a SNES però després se'n va anar a la PSX.
Ereza ha escrit:Jo unes 30... i.i Per quina masmorra vas? Jo per la 6a... I en teoria a punt d'acabar-la >.< En total són 9.
Acabo d'arribar a la ciutadella, després de la 2a masmorra.
Ereza ha escrit:Ah, la serp diu que si el tens, que li deixis jugar al Red Steel xD
Val, quan fem viciada. Tria dia: des d'avui i fins al dia 28 tots inclosos, o caps de setmana a partir del febrer.

P.D.: 100 missatges!!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Que fort ahir vaig anar a una tenda de videojocs a comprar el DBZ tenkaichi 2 i una noia va demanar si tenien la Wii i l'home li diu: "Sí, som l'unica tenda a Barcelona que la té." "I quant val?" "500 euros" :shock: :shock: :shock:

Hi ha gent que es fa d'or amb l'excusa de les poques consoles que han arribat aquí, perquè al final la noia la va comprar. :?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Un s'ha d'informar avans de comprar xDDDD.
(casi tan cara com la ps3 xD). En fi k us portin moltes coses els reis xD, ja casi que aprofitaria aquest post per posar el que us han dut jajaja.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Joder, que cabrons, això és il·legal! Els podria denunciar el que la volia ._.

Per cert, un company de la uni m'ha dit que al Sony Gallery han fet això:
-Primera remesa: 350€ amb dos jocs (t'estalvies 20€, és quan la vaig comprar jo)
-Segona remesa: 370€ amb dos jocs (no t'estalvies res)
-Ara: 600€ amb sis jocs (no t'estalvies res)

Lògicament, si no la vols així, no hi ha Wii. Quina estafa, mare meva xD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

xDDD kin robu.

Havemus psp! Apa al magnific mon de sony xD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Wolffan baixat un programa que es diu psp video 9 que serveix per ocnvertir videos per la psp (jo m'hi converteixo anime i m'ho miro al llit xD)

Doncs jo habemus càmera de fotos!! I també calçotets i mitjons xD Un llibre (El abanico de seda, que el canviare per la versio catalana), i un joc de bols i palets japonesos per dinar i un jersei.

PD: la versio de 500 euros venia amb 2 jocs nomes, però la noia em sembla que ja sabia que l'estafaven perque semblava bastant desesperada per trobar-ne una.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Bah, quina merda de fòrum, tots sou peseperos... Què coi li veieu a la consola aquesta? xD

PD: A mi no m'han portat res, a part dels caramels que vam agafar ahir i una jaqueta xD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

xDD perk et portes malament... ja es veu.

Tb uns calçotets k no faltin, el jersei de la tieta, un mouse i uns bombons^^.

ara buscare el programa akest... pero pe veure anime no keda una mica peke a la pantalla? (les lletres sobre tot)
squall1212
Ocasional
Entrades: 14
Membre des de: 23/08/2006 a les 11:10
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: squall1212 »

wolffan ha escrit: ara buscare el programa akest... pero pe veure anime no keda una mica peke a la pantalla? (les lletres sobre tot)
k va wolffan, jo ja fa temps k faig aixo de veure anime a la psp i es veu perfectament, aixo si, si tens una memory stick de poca capacitat hauràs de posar els videos amb una qualitat baixa i llavors no es veu gaire bé.

P.D. bon any nou :)
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ara k i penso no tinc el cable usb... xD, aixi k m'haure d'esperar a compar-lo passat examens (val molta pasta?).
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit:Ara k i penso no tinc el cable usb... xD, aixi k m'haure d'esperar a compar-lo passat examens (val molta pasta?).
Es el normal, no es cap d'especial.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Esk am la consola no en venia cap... vols dir k am el cable k tinc del mobil (es sony ericsson) ja val?
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit:Esk am la consola no en venia cap... vols dir k am el cable k tinc del mobil (es sony ericsson) ja val?
Prova si t'entra, si ho fa llavors... bingo! A mi amb el del movil em funciona, i tambe amb el del mp3
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Psé, la PSP només serveix per veure vídeos...

Canviant de tema: un sonyer amb mentalitat de sonyer sempre serà un sonyer. Avui li he ensenyat a la meva cunyada (que volia tenir una Wii) la Wii (quina redundància...) i per començar he ficat la boxa del Wii Sports a petició del meu cosí. Primer comentari d'ella: "Así es? Puaj. Pues ya no hace falta que me la compre." L'hauria matat, però m'he reprimit. I ha afegit: "Creía que sería algo así como más virtual". No sé que s'esperava però coses així demostren que un sonyer sempre serà un sonyer.

Més coses:
sobre allò que deieu que Sony paga per què les botigues ocultin la competència, tinc aquí un clar exemple. No és una botiga, sinó el 3xl.net. A la cosa de les propostes que fan acostumen a ficar-hi un joc, doncs bé, aquest joc sempre és de PS2 i, és més, si proposen un joc que és multi-plataforma només diran que és per PS2. L'exemple més recent: el NFS Carbono, que com sabem existeix per a TOTES les plataformes actuals, però només van ficar PS2 i amb la caràtula de PS2. I així n'he vist molts més.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

squall1212 ha escrit: k va wolffan, jo ja fa temps k faig aixo de veure anime a la psp i es veu perfectament, aixo si, si tens una memory stick de poca capacitat hauràs de posar els videos amb una qualitat baixa i llavors no es veu gaire bé.

P.D. bon any nou :)
Em sones d'algo tu... xD

Spike home la veritat es que en el joc de boxa els grafics no maten... Li has de donar la rao en aixo, perque veure 2 intents de personatge i a més amb allo transparent que a sobre es veu fatal no se, jo m'esperava més. Però el Rayman esta molt be, de grafics i de tot ^_^

PD: Oh, empat tecnic de numero de missatges entre el panda i en Wolffan. Qui serà el guanyador? La resposta demà a les seves pantalles xD Clar que Wolffan, l'ereza ha trigat 4 anys a escriure aquest numero de missatges i tu un any i poc (Crec). Flooder ¬¬ xDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

shaidarol ha escrit:Spike home la veritat es que en el joc de boxa els grafics no maten... Li has de donar la rao en aixo, perque veure 2 intents de personatge i a més amb allo transparent que a sobre es veu fatal no se, jo m'esperava més. Però el Rayman esta molt be, de grafics i de tot ^_^
Home, després he ficat el Red Steel hi ha pensat el mateix.
Síííííí, visca el Rayman, és una paranoia brutal, ens vam morir de riure quan ens hi vam viciar amb el Panda, Serp i més gent. Però aquest no el tinc.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

A sobre k us animo el foro¬¬

Nois els nintenderos us animeu mol amb la ma negra de sony i el complot no? Simplement ara per ara playstation te mes jugadors i suposo k per aixo en alguns medis se li dona mes rellevancia. (en canvi no et keixes de la miserable repercussió k va tenir wii a antena3).
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

wolffan ha escrit:(en canvi no et keixes de la miserable repercussió k va tenir wii a antena3).
O bé, no ho sé jo això. Mai miro antena3, per tant no sé quina repercussió va tenir.
wolffan ha escrit:Simplement ara per ara playstation te mes jugadors i suposo k per aixo en alguns medis se li dona mes rellevancia.
I de passada marginen la competència.

Va, que això s'anima!
Respon