És que s'esperava això, home:Spike ha escrit:Canviant de tema: un sonyer amb mentalitat de sonyer sempre serà un sonyer. Avui li he ensenyat a la meva cunyada (que volia tenir una Wii) la Wii (quina redundància...) i per començar he ficat la boxa del Wii Sports a petició del meu cosí. Primer comentari d'ella: "Así es? Puaj. Pues ya no hace falta que me la compre." L'hauria matat, però m'he reprimit. I ha afegit: "Creía que sería algo así como más virtual". No sé que s'esperava però coses així demostren que un sonyer sempre serà un sonyer.

xDDDDDDDDDD
Ara en sèrio, ma mare va dir el mateix del Wii Sports, que era molt cutre gràficament. En canvi, després vaig posar el Zelda i va dir que estava molt bé. No es queixava pas del Brain Training o del Tetris... ¬¬u
La veritat és que s'ho podrien haver currat més. Almenys que tinguessin cos complet, els Mii xDD Ma mare va flipar quan va veure que els de l'altre equip al beisbol no tenien cames! xDDshaidarol ha escrit:Spike home la veritat es que en el joc de boxa els grafics no maten... Li has de donar la rao en aixo, perque veure 2 intents de personatge i a més amb allo transparent que a sobre es veu fatal no se, jo m'esperava més.
Òbviament, ell xD Però ja fan falta flooders xD A més, els missatges no són tipus "sí" o "no" i tenen contingut (tot i que generalment és per criticar als altres xDDDD)shaidarol ha escrit:Oh, empat tecnic de numero de missatges entre el panda i en Wolffan. Qui serà el guanyador? La resposta demà a les seves pantalles xD Clar que Wolffan, l'ereza ha trigat 4 anys a escriure aquest numero de missatges i tu un any i poc (Crec). Flooder ¬¬ xDD
Jo ja tinc decidit que caurà de segona mà xPSpike ha escrit:Síííííí, visca el Rayman, és una paranoia brutal, ens vam morir de riure quan ens hi vam viciar amb el Panda, Serp i més gent. Però aquest no el tinc.
o.o Jo tampoc ho veig mai, de fet, no veig gairebé mai la tele xD Però suposo que devien fer com fan sempre amb totes les consoles, quan no passa res: "videojocs dolents" (incloure al reportatge imatges de jocs "recents" -PS1-), i quan alguna companyia paga, "wow, aquest videojoc és brutal", etc. xD És la cadena més venuda de totes xDwolffan ha escrit:(en canvi no et keixes de la miserable repercussió k va tenir wii a antena3)
Mireu el que deia: http://www.youtube.com/watch?v=9jY2JI6sfgg