AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!

Quedada de CatSub al Saló del Manga

Tot allò que no té cabuda als altres subfòrums, però relacionat amb CatSub.

Quin dia anireu segur al Saló del Manga?

Divendres
1
13%
Dissabte
7
88%
Diumenge
0
No hi ha cap vot
Tots els dies
0
No hi ha cap vot
No hi aniré
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 8

wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00

Entrada Autor: wolffan »

aviam menos conya am els fibers... k se ta nat una mica la ma xD,
2on si em poses el cognom puc mirar el seu perfil i la foto i veure si els conec o no ¬¬
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Entrada Autor: shaidarol »

Si ja te l'he dit el cognom. Lo dels fibers ho sento pero una vegada vaig quedar amb uns quants i no entenia res del que parlaven (perque es van posar a parlar de temes informatics esclar xDDD).

Ara no et cabregis que ho deia en conya :oops: Va, et pots ficar amb els farmaceutics si vols i aixi em tornes la pilota xDDD
shaidarol l’ha editat per darrera vegada el dia: 06/12/2006 a les 01:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00

Entrada Autor: wolffan »

Pos nol conec... em sembla k ta acavan la carrera. Els altres com k no se els cognoms nidea kjeje.
Respon