AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!

Quedada de CatSub al Saló del Manga

Tot allò que no té cabuda als altres subfòrums, però relacionat amb CatSub.

Quin dia anireu segur al Saló del Manga?

Divendres
1
13%
Dissabte
7
88%
Diumenge
0
No hi ha cap vot
Tots els dies
0
No hi ha cap vot
No hi aniré
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 8

znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona

Entrada Autor: znake »

Ei, Wolffan, la teva cara ens sona al panda i a mi d'avans. Que pot ser treballes en algun loc de dependent o algo? xD
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Entrada Autor: shaidarol »

Juas ha estat bé avui el dia al saló. Anècdotes a destacar:

- Les 3 hores i mitja de cua que ens hem fotut el Zierbo, el meu cosí i jo
- Quan estavem fent cua, han passat uns tios amb bici i li criden a un urbano: "comprateee una biciii" i l'urbano ha agafat la moto, ha posat la sirena i els ha anat a perseguir del pal Corrupcion en Miami xD
- El Keroro amb problemes d'obesitat dibuixat per la znake xD
- La pintada anti-Sonyera dibuixada pel Panda ¬¬
- He trobat figures de black cat!! >_<
- El menjar fastigós que m'ha fet menjar el Zierbo, em venen arcades només de recordar-lo
- La disfressa de la znake, estava molt currada!! Però m'he oblidat d'estirar la cua xD
- El manga de Death Note esgotat a tots els stands u.u

Dema penjo fotos xD I l'any que ve, em porto una perruca de casa i faig veure que vaig disfressat, que jo una altra cua com la d'avui no l'aguanto :dimoni:
znake ha escrit:Ei, Wolffan, la teva cara ens sona al panda i a mi d'avans. Que pot ser treballes en algun loc de dependent o algo? xD
I jo m'he quedat sense veure-la i sense veure l'actuació xD Maleida cua... :?
Imatge
Imatge
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques

Entrada Autor: Spike »

Les coses d'avui:
- La cua: uns 3 minutets. La 4 colada de cua que fem amb el panda, sí, 4 de 4, 100% d'efectivitat.
- Jo carregant amb un munt de quilos de coses a la mà i a l'esquena.
- He estirat la cua de la serp!!!!!!!!!!
- Visca la pintada del panda sobre sony.
- He comprat tot el que volia comprar i més excepte uns discos que no he trobat, de fet mai trobo els que vull.
- El menjar bo (només he probat fideus d'aquells i a sobre m'estalvio la cua perquè un amic m'ha venut el seu tiquet de menjar).
- L'actuació l'he vist des de bastant lluny.
- Hem trobat l'Antonio!!!! El friki del càsting d'OT.
- I com no, encantat d'haver-vos trobat, wolffan, shaidarol i zierbo.
A veure si l'any que ve ens organitzem una mica millor.
shaidarol
Shakugan no Xai

Heu trobat l'Antonio!!! Agh què dius?? Us heu fet foto?

És veritat, m'havia oblidat l'anècdota de "Spike y sus bolsas" xD Entre el que portaves penjant i el que portaves a la bossa o tens una esquena forta com un roure o te l'hauràs acabat de destrossar :) I si, l'any que ve si quedem a les 12:45 almenys ja sé que venint a les 12 no arribo xD
Imatge
Imatge
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques

Entrada Autor: Spike »

I no hem d'oblidar la parella de Wii-comandaments, impressionants.

Sí, Antonioooooo. No tenim foto però tinc un vídeo de l'any passat fet després d'una llarga persecució tipo paparazzi.

Tinc les espatlles fetes pols...
shaidarol
Shakugan no Xai

Els he fet una foto als wii-comandaments expressament per penjar-la aqui xD Clar que els disfressats de Tetris també m'han triunfat

Per cert, m'oblidava d'una anècdota: quan hem passat per no se on hi havia la dona aquella japonesa firmant (em sembla que era la dibuixant de personatges de Ranma) i el Zierbo li ha intentat treure una foto amb el mòvil, i ha sortit una altra japonesa de no sé on que li ha començat a cridar com una boja: FOTO NO!! FOTO NO!!! PEDIR PERMISO!!! Juassss jo i el meu cosí descollonant-nos però el Zierbo em sembla que s'ha cabrejat xDD

PD: 200 missatges :shock: Com pot ser que hagi floodejat tant?
Imatge
Imatge
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 911
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Sí, Antonioooooo. No tenim foto però tinc un vídeo de l'any passat fet després d'una llarga persecució tipo paparazzi.
Jo encara no l'he vist T______T Vaig veure una foto del CPU amb l'Antonio, però res més. L'exigim, a YouTube!! xDD
Imatge
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00

Entrada Autor: wolffan »

DOncs jo:

-M'he trobat màgicament l'Spike, serp i el panda. Gràcies sobretot a la disfressa de la serp que destacava (i he estirat la cua SIIIIIII!!!!!!!!!!).
- Cua n'he fet poca k staven els d'animelliure fent-ne ja :P
- No he vist la pintada del panda :girant:
- He vist els wii-warriors
- Els del karaoke els 1er estaven bé la resta eren tristissims.
- He pogut trobar un exemplar de death note!!!! Tot i això no he pogut aconseguir el poster :plora: :plora: , ma fet una mica de rabia k en tinguessin tan pocs pro weno es el k hi ha.
- Tb he pogut aconseguir black lagoon
-Treballava en una copisteria de prop de Pl.Francesc macià
-Soc un tio famos :girant:
- Encantat d'avervos conegut, a tu shaidarol no perk ets una mala persona i has arribat tardissim xDD.
shaidarol
Shakugan no Xai

wolffan ha escrit: - He pogut trobar un exemplar de death note!!!! Tot i això no he pogut aconseguir el poster :plora: :plora: , ma fet una mica de rabia k en tinguessin tan pocs pro weno es el k hi ha.
Jeje wolffan jo m'he quedat sense manga però poster si que l'he trobat, clar que l'he tingut que pagar i suposo que tu et refereixes a què te'l donaven amb el manga u.u
wolffan ha escrit:- Encantat d'avervos conegut, a tu shaidarol no perk ets una mala persona i has arribat tardissim xDD.
Joe tu ficant el dit a la llaga... Que m'ha sabut molt de greu no haver arribat a temps *snif* Almenys per sort quan he entrat encara estàveu el panda, la serp i l'Spike que sino quin desastre de KDD hauria tingut xD Per cert jo no ho he dit però també m'ha encantat haver-vos conegut eh!
Imatge
Imatge
wolffan
Full Metal Llop

Jejeje no passares. La proxima kdd ja ens trobarem!
Ereza
Cap de la secta
Contacta:

A nosaltres també ens va agradar poder quedar, però va ser poca estona, i no hi va haver ni dinar ni sopar u.u A veure si per la propera ho organitzem millor >.<

Per animar el tema, posem les fotos de la gent que hi va assistir (en dues parts xD). Aviat posarem més fotos i vídeos al blog! xP

Matí. D'esquerra a dreta: Spike, znake, wolffan. Destacar els ulls de la serp xD
Imatge

Tarda. D'esquerra a dreta: <persona no catsubber>, <persona no catsubber>, shaidarol, Zierbo, Ereza. Destacar lo dolenta que és la serp fent fotos ò_____ó
Imatge
Imatge
wolffan
Full Metal Llop

Wow molt xules les fotos!!!

Per cert ereza, porta la znake al metge k te tembleques a les mans xD.
shaidarol
Shakugan no Xai

Aclarar que les "persones no catsubber" son amics meus, no son espontanis xD Ja posare les meves quan les pugui passar al pc, que no trobo el cable USB, i tambe les que va fer la meva amiga.
`
Ereza ha escrit:A nosaltres també ens va agradar poder quedar, però va ser poca estona, i no hi va haver ni dinar ni sopar u.u ]
Sips, va ser poca estona, pero lo del dinar no ha estat aixi, sino recorda el pastisset verd que ens vam fotre, que no recordo si al final el veu arribar a provar vosaltres xD

PD: Wolffan la teva samarreta molt xula, encara que no es veu lo danimelliure 8)
PD2: Com es que tots anem del pal "men in black" amb samarreta negra? :lol:
PD3: Ara que algú expert en Photoshop ens fiqui a tots junts del pal foto de nadal del rei i així semblarà que ens hem trobat tots a la vegada xD
Imatge
Imatge
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya

Entrada Autor: Sheikah »

Coi, podríeu haver dit alguna cosa, que hauria tret el cap per allà xDD

Tot i que com que no vaig poder entrar dissabte, que és quan hi anàveu tots ô.o
shaidarol
Shakugan no Xai

Per cert, no te res a veure amb el tema però ja que amb el saló algo de relacio hi te, ho poso aqui. Wolffan avui he estat amb uns amics i el novio d'una amiga resulta que és fiber, hem estat parlant de la FIB i li he preguntat si et coneixia. M'ha dit que creu que si, però de vista (per si et serveix, es diu Pau), i tambe que a qui segur que coneixeràs és a la Nadia (es veu que la coneix tothom, i el dia del saló vaig estar quasi tota la tarda amb ella xD), el novio de la qual (crec recordar que es deia Sergi) també el conec i és molt amic del novio de la meva amiga.
Imatge
Imatge
wolffan
Full Metal Llop

Home paus en conec 1 o 2 a la fib xDD. Si el mon es petit de collons, digam com es diu de nom i cognom k sabre ki es. (o no)
Ereza
Cap de la secta
Contacta:

shaidarol ha escrit:la Nadia, el novio de la qual [...] també el conec i és molt amic del novio de la meva amiga.
Aquí m'he perdut xDDD
Imatge
shaidarol
Shakugan no Xai

Pau---> Novio de la meva amiga, fiber
Sergi---> Amic del Pau, i també fiber
Nadia----> Novia del Sergi, també fiber

Ara s'enten? xDDD
shaidarol l’ha editat per darrera vegada el dia: 06/12/2006 a les 01:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona

Entrada Autor: znake »

I què és un fiber? xD
shaidarol
Shakugan no Xai

znake ha escrit:I què és un fiber? xD
Son... una especie apart, una secta d'escollits que dominen un idioma secret i incomprensible per la resta d'humans. Una mena d'elfs moderns que es reconeixen entre ells i dipositaris d'una saviesa que fa que si aalguna vegada ets present en una discussió entre dos fibers, desitjaràs no haver nascut perquee no comprens res de res. És a dir, son estudiants de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB per abreviar) xDDD
Imatge
Imatge
Respon