AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

School Days

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

School Days

Entrada Autor: anuskyna »

Ups... que dir d'aquesta serie... L'heu de veure... només la trobo en castellà...

eS una mica... forteta per els menors.... xDDDDDDD

Però enganxa... xDDDDDD ...



El nostre protagonista: Itou Makoto, ha estat interessat en Katsura Kotonoha des que la va veure entrar corrent en el mateix tren que el seu. És l'inici d'un nou any escolar i Makoto va a l'aula que li va ser assignada. En Makoto (Itou) es troba amb la seva amiga Sekai Saionji, qui veu la foto que de Kotonoha que Makoto té en el seu mòvil. Sent companys de classe, Sekai li ofereix la seva ajuda per a conquistar a la noia després de descobrir l'interès que Makoto té per ella. Makoto accepta la seva ajuda, però no sap exactament la manera de com assolirà intervenir en la relació. Més tard, Sekai duu A Makoto al sostre de l'escola i li comenta com s'ha fet amiga de Kotonoha usant una foto de prova. Aquesta li explica ho va fer durant les classes de gimnàstica. Makoto li demana a Sekai que no li digui a ningú sobre això, i no pot evitar amenaçar-la quan la noia bromeja sobre fer-lo o no. Posteriorment, descobreix que a Kotonoha li agrada algú, però això no evita que Sekai comprometi a Makoto perquè acompanyi a ella i a Kotonoha durant l'esmorzar. És així que ambdós arriben a conèixer-se formalment i Makoto pugues comportar-se el més natural que pot encara a pesar de la xafogor que sent. Arribat un moment, Sekai deixa a ambdós nois sols perquè puguin conversar i efectivament, els dos desenvolupen una relació de confiança. En la nit, Makoto crida a Sekai i li agraïx per la seva ajuda, sent aquesta la primera vegada que va parlar amb Kotonoha per tant temps. És així que el noi ha decidit confessar-li els seus sentiments a Kotonoha para l'endemà. Després de penjar, Sekai li desitja silenciosament molt bona sort. A l'endemà, Kotonoha i Makoto es troben en l'estació i el noi té una mica que dir-li... Més tard, durant gimnàstica, Sekai descobreix que Kotonoha va acceptar els sentiments que Makoto li va confessar aquest matí. Sekai li comenta que és una mica trist, tenint en compte que a ella li agrada altra persona i que sortir durant un moment amb Makoto no es veuria molt bé. Kotonoha, no obstant això, li revela que la persona que li agrada no és altre que el mateix Makoto. La noia li agraeïx a Sekai per la seva ajuda i com a causa de la seva intervenció va saber els veritables sentiments del noi que sempre l'observava silenciosament en el tren. En la tarda, acabades les classes, Sekai es troba amb Makoto en l'estació. El noi està esperant a Kotonoha amb la qual tindrà una cita, per a després dir-li que li deu una gran per haver-lo ajudat amb el dels seus sentiments. Sekai no perd temps a reclamar el seu pagament i li roba un petó al noi, mentre el tren arriba a l'estació. El noi es queda en estat de xoc, JUST QUAN S'ACABA L'EPISODI...

xDDD

Apa! aquest es el resum del primer episodii... xDDD

Que emociant! x'DDDD

_____________

Petuneeets :lol: :lol:
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: School Days

Entrada Autor: znake »

Jo l'estava veient, però només m'agrada la versió "game", que està millro dibuixada.
Vaig veure fa un any o aixi un trailer i... La tia es tirava de la azotea de l'institut i se li reventava el cap... No la vull veure :shock:
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: School Days

Entrada Autor: anuskyna »

que???????????????? que es tiraba? xDDD

que encara no le vist!!!!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jajaj

ia no tinc ganes de veurela xDDDDDDD

Quina pooooor... :plora: :plora: :plora: :shock: :shock:

Ia la he vist, per força... Anava fen Paly - Stop Play Stop... la veritat es que no m'ha agradat gaire... xDD

Ara a l'espera de CLANNAD :D

Que e sentit bons comentaris...
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: School Days

Entrada Autor: anuskyna »

Secret (selecciona per llegir-lo):
Uff... La sèrie aquesta... buaa x'DDD el tiu es un pervertit que fa de tot, s'ho fa amb totes les amigues de la seva novia i despres la seva novia el mata
Fi del secret Només he tingut la sort de veure-ho en un amv...
A més la veritat que la sèrie... una noia ho pasa molt malament li fan de tot , l'insulten i tot això... Buff no m'ha agradat gens ara... Al principi semblaba bona pero després ja no...
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: School Days

Entrada Autor: znake »

Has vist aquest video? xDD


Fa molta cosa quan li peta el cap, i aquell so... xD

Aquest també és gore... xD Potser aquest és el final de l'anime i l'altre la de versió joc.
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: School Days

Entrada Autor: anuskyna »

aaaaaaaaaaaaaaaaaa

tu juru que he cridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

no lavia viiist

i tic pluran lol
quin sustuuuu

joeeeeeeeeeeee

aaaaaa
ara tindré mal sons

..

:(
jopeeeeeeeee
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: School Days

Entrada Autor: anuskyna »

http://youtube.com/watch?v=NVXle0gcjQU

hombre!

potser es aquest!

jajajaja

encara que potser prefereeixo aquest :DDDD

http://youtube.com/watch?v=wBmKv6IiF2c
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

12 cap S,D

Entrada Autor: anuskyna »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:(:(

aaaaaaaaaaaa

xDDDDDDDD

no tinc paraules... quin finaaaaaal aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

school days... aaaaaaaaaaaaa

l¡ultim capitol quina merdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa quina caca xDDDDD

tinc pooooooooooooooorSecret (selecciona per llegir-lo):
mor el pervertiiiiiido *asessinat per la sekai* i la sekaii*per la tetona xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fi del secret


edito:

mersii per cambiar-lo de tema xDDDDDD
Imatge
.tanakame. <3
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

znake ha escrit:Has vist aquest video? xDD

la musica ke suena es de ste anime??
eske me suena muxo xo no consigo recordar dnd la he oido antes, i yo este anime no lo he visto...

...

ostia es verdad!!
es del project zero II, si sale la mariposa roja i todo al final del video
ke buena, anda ke no me pase veces ese juego... bueno en realidad el 1 i el 3 tb, xo el 2 es el ke mas me gusto :D

por cierto, vaya manera de destripar la serie... ya no hace falta ke la vea no?
Imatge
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re:

Entrada Autor: anuskyna »

griever ha escrit:
znake ha escrit:Has vist aquest video? xDD

la musica ke suena es de ste anime??
eske me suena muxo xo no consigo recordar dnd la he oido antes, i yo este anime no lo he visto...

...

ostia es verdad!!
es del project zero II, si sale la mariposa roja i todo al final del video
ke buena, anda ke no me pase veces ese juego... bueno en realidad el 1 i el 3 tb, xo el 2 es el ke mas me gusto :D

por cierto, vaya manera de destripar la serie... ya no hace falta ke la vea no?
A mi no m'ha agradat gens la sèrie, massa violenta!!!!
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re:

Entrada Autor: shaidarol »

griever ha escrit:...

ostia es verdad!!
es del project zero II, si sale la mariposa roja i todo al final del video
ke buena, anda ke no me pase veces ese juego... bueno en realidad el 1 i el 3 tb, xo el 2 es el ke mas me gusto :D
Project zero rulz i el 2 és el millor, em cagava a sobre jugant-hi :shock:
Imatge
Imatge
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

anuskyna ha escrit: A mi no m'ha agradat gens la sèrie, massa violenta!!!!
i yo ke pensaba ke seria la tipica historia... i x lo ke e visto se parece mas a Higurashi no naku koro ni, i tb una de las protas me recuerda a kaede de shuffle!, ke se le va la pinza de mala manera...

shaidarol ha escrit:
Project zero rulz i el 2 és el millor, em cagava a sobre jugant-hi :shock:

ya te digo!!! es el juego ke mas nervioso me ponia de todos los ke e jugado de terror, apenas podia star 1 hora seguida jugando...
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Re:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:em cagava a sobre jugant-hi :shock:
Doncs juga-hi al lavabo... No siguis tan porc :-(
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re:

Entrada Autor: shaidarol »

griever ha escrit: ya te digo!!! es el juego ke mas nervioso me ponia de todos los ke e jugado de terror, apenas podia star 1 hora seguida jugando...[/b]
He de confesar que en el primer Project Zero solté un grito del susto que me pegó una escena del principio (ya no recuerdo cual) xD

El Project Zero i el Silent Hill són els jocs de terror que més por m'han donat, però el Project Zero s'enduu la palma (tot i que al Silent Hill 2 recordo que havia d'entrar a una habitació enorme i estava tot el rato pensant "novullentrarnovullentrarnovullentrar" xDD)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Re:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:El Project Zero i el Silent Hill són els jocs de terror que més por m'han donat, però el Project Zero s'enduu la palma (tot i que al Silent Hill 2 recordo que havia d'entrar a una habitació enorme i estava tot el rato pensant "novullentrarnovullentrarnovullentrar" xDD)
La serp ja es cagava de por quan li sortia qualsevol bitxo al Zelda Twilight Princess... :haha:

A mi el joc que més por em feia era el Jurassic Park de SNES, era petit i clar, sortien aquells dinosaures de sobte i m'espantava :plora:
Imatge
Respon