AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Més suggeriments...

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Més suggeriments...

Entrada Autor: Spike »

Quan el temps lliure abunda sempre et poses a pensar de tot, tant de tot que fins i tot se m'han ocorregut coses pel fòrum. Que tal un fòrum de paranoies i parides?? On la gent explica les coses rares de la seva vida o les mítiques parides que se senten i que sempre fan riure.

P.D. 1: M'estic tornant suggeriment-man?
P.D. 2: Tinc per aquí un document de parides per fer conjuntament amb el panda, a vere si algun dia em digno a acabar-lo, el podríem penjar i tot si el panda s'hi anima...
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Pos weno, després el creo xD
Spike ha escrit:P.D. 1: M'estic tornant suggeriment-man?
Doncs sí, prò ja va bé ò.ó
Spike ha escrit:P.D. 2: Tinc per aquí un document de parides per fer conjuntament amb el panda, a vere si algun dia em digno a acabar-lo, el podríem penjar i tot si el panda s'hi anima...
Jo també m'hi he de posar... >.< Però well, de moment hi ha els d'anys anteriors a: http://parides.catsub.net/
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Re: Més suggeriments...

Entrada Autor: Sheikah »

Spike ha escrit:Que tal un fòrum de paranoies i parides?? On la gent explica les coses rares de la seva vida o les mítiques parides que se senten i que sempre fan riure.
Uuuuuups, crec que no és gaire bona idea XDDD T'ho dic per experiència pròpia... Un fòrum amb el títol "Paranoies" no pot pas acabar bé ò.ó
Respon