AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Es busquen membres!

Vols col·laborar amb nosaltres? Uneix-te al nostre fansub i ajuda a difondre l'anime i el manga en català!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:Em sembla que amb timming nomes hi ha Shana, FMP i Kanon (i la peli de detectiu conan crec) xD.
Yeps. Bé, el de Conan éstà en xino, com el de Iriya, Onegai Teacher, Air..
Avatar de l’usuari
kudocat
Principiant
Entrades: 5
Membre des de: 25/06/2007 a les 16:23
Ubicació: Terrassa
Edat: 30
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: kudocat »

Encara es busquen membres???
Si és que sí, si voleu us podria ajudar amb la correcció d'algunes sèries. ^-^
Si voleu que faci alguna altra cosa,si no m'ho expliqueu, ho veig una mica magre xD
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: znake »

kudocat ha escrit:Encara es busquen membres???
Si és que sí, si voleu us podria ajudar amb la correcció d'algunes sèries. ^-^
Si voleu que faci alguna altra cosa,si no m'ho expliqueu, ho veig una mica magre xD
Sempre es busquen membres ^____^
En el tema de correció mana l'Ereza. Depèn de com haguis escrit això et dirà si o no, i si és si et farà una petita prova. En aquest fansub no volem cap faltes si pot ser =P
Si no passes la selecció de correció pots traduir de l'idioma que prefereixis ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:En el tema de correció mana l'Ereza. Depèn de com haguis escrit això et dirà si o no, i si és si et farà una petita prova.
Tu quedes suspesa xD

En kudocat, pendent de prova. He vist la teva web (que per cert, està molt bé ò.ó), i alguna falteta hi ha, però sempre podries encarregar-te tu de corregir la znake, que és una font de faltes, i després jo faig una revisió ràpida per si hi ha alguna altra cosa.

A veure si deixo de fer el dropo una estona i et faig alguna prova xD
Imatge
Avatar de l’usuari
kudocat
Principiant
Entrades: 5
Membre des de: 25/06/2007 a les 16:23
Ubicació: Terrassa
Edat: 30
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: kudocat »

Tu quedes suspesa xD
En kudocat, pendent de prova. He vist la teva web (que per cert, està molt bé ò.ó), i alguna falteta hi ha, però sempre podries encarregar-te tu de corregir la znake, que és una font de faltes, i després jo faig una revisió ràpida per si hi ha alguna altra cosa.
A veure si deixo de fer el dropo una estona i et faig alguna prova xD
Moltes gràcies Ereza XD Ja revisaré lo de les faltes de la web.Fa poc temps que la vaig fer, més endavant ja hi hauràn més continguts.:) Ja m'avisaràs quan hagi de fer la prova per a poder entrar al fansub. :)
znake ha escrit:Si no passes la selecció de correció pots traduir de l'idioma que prefereixis ^^
Espero passar-la ^_^u :-D
Però sinó ja sé que hauré de fer. Gràcies. xD
espart
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 11/07/2011 a les 01:47

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: espart »

Hola!
Com no trobava cap lloc de contacte m'he posat a remenar el fòrum, però fa temps que està inactiu el fil.
Si necessiteu gent, puc fer de corrector (no se'm passa ni una) i d'assistent de traducció, que enganxo força coses del japonès.

Salut!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: Ereza »

espart ha escrit:Hola!
Com no trobava cap lloc de contacte m'he posat a remenar el fòrum, però fa temps que està inactiu el fil.
Si necessiteu gent, puc fer de corrector (no se'm passa ni una) i d'assistent de traducció, que enganxo força coses del japonès.

Salut!
Hola! Tornem a estar una mica actius com hauràs vist, si encara estàs disposat a ajudar després de tants anys, benvingut siguis! :P
Imatge
Avatar de l’usuari
chibigami
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 05/08/2016 a les 19:03
Ubicació: Barcelona/Sant Andreu
Sexe:
Edat: 22
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: chibigami »

¡Bones!
Vaig participar en un fansub de manga castellà però per petits problemes (solucionats a la actualitat) ho vaig deixar i estaría interessada en ajudar. Tinc experiència com a colorista però al veure que no en necessiteu, m' agradaria oferir-me com a traductora ja que tinc un bon nivell d' anglès i català.
Gràcies per la seva atenció i que tinguin una bona nit^^ .
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: Ereza »

chibigami ha escrit:¡Bones!
Vaig participar en un fansub de manga castellà però per petits problemes (solucionats a la actualitat) ho vaig deixar i estaría interessada en ajudar. Tinc experiència com a colorista però al veure que no en necessiteu, m' agradaria oferir-me com a traductora ja que tinc un bon nivell d' anglès i català.
Gràcies per la seva atenció i que tinguin una bona nit^^ .
Hola, chibigami! Benvinguda a CatSub! Si ets colorista entenc que et portes bé amb el Photoshop o similars... No ens vindria malament algú que s'encarregui de neteja i edició de manga :-P Però si prefereixes traduir, també seràs molt benvinguda!

T'envio un missatge privat i parlem!
Imatge
janglinsoul19
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 07/08/2018 a les 11:27
Sexe:
Edat: 28

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: janglinsoul19 »

Hola! A mi m'agradaria traduir i corregir faltes, és una de les coses que se'm dóna millor 😁 què he de fer??
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Es busquen membres!

Entrada Autor: Ereza »

janglinsoul19 ha escrit: 07/08/2018 a les 11:31 Hola! A mi m'agradaria traduir i corregir faltes, és una de les coses que se'm dóna millor 😁 què he de fer??
Hola!! T'envio un missatge privat ara mateix amb tota la informació! :-P
Imatge
Respon